جایگزین مسیر

نمانیا ویدیچ به ترکیب تیم ایمان دارد

by | مرداد , ۲۲ , ۱۳۹۲

کاپیتان منچستر یونایتد ،نمانیا ویدیچ ، میگوید که در طول پیش فصل نمایش خوبی از اعضای تیم دیده است و می گوید که فصل پیش رو نیز برای انها با موفقیت همراه خواهد بود.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – ویدیچ میگوید که بازیکنان تیم به خوبی از فشار و توجه ای که به خاطر بازنشستگی سر الکس فرگوسن روی منچستر یونایتد متمرکز شده است آگاه هستند.
مربی جدید ، دیوید مویس، در عصر روز یک شنبه تیم را به اولین عنوان قهرمانی عصر خود رساند و نمانیا ویدیچ مطمئن است که مربی و بازیکنان فصل 2013/14 را به گونه ای رقم خواهند زد که در خاطر هواداران منچستر یونایتد باقی بماند. ویدیچ در گفتگو با PA Sport گفت :
” همه دارن از هم سوال میکنن. انها می پرسند که ایا ما باز هم میتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم . ایا ما باز هم قهرمان می شویم؟ این فقط به مربی بستگی ندارد بلکه میتواند به بازیکنان نیز مربوط باشد. ایا بازیکنان میتوانند نمایش فصل گذشته ی خود را تکرار کنند؟ ما داریم به سختی تمرین میکنیم تا نشان دهیم که چه کاری از دستمان بر می اید”
” ما برنامه ی خوبی داریم که با ان کار میکنیم و همچنین ما به خوبی تمرینات را انجام داده ایم. همه میخواهیم تا مانند گذشته بر سر قهرمانی رقابت کنیم و من این انگیزه و اشتیاق را میبینم. این امری است که اگر واقعا خواستار قهرمانی هستیم ، بسیار مهم است و من از این شور و حال خرسند هستم.”
“یک شنبه نمایش خوبی ارائه دادیم و این یک قدم دیگر رو به  جلو بود. این بسیار مهم بود که جام قهرمانی را بدست بیاوریم و این یک 90 دقیقه ی دیگر قبل از اغاز فصل بود”
” ما به ارامی فرم خودمان را ارتقا دادیم و بازی مان بهتر و بهتر شده است. من از شیوه ای که بازی میکنیم خوشم می آید. امیدوارم که در برابر سوانسی نیز یک قدم دیگر رو به جلو برداریم.”

 

 

292122_heroa

شیاطین سرخ فصل جدید را در روز شنبه با بازی برابر تیم سوانسی در ورزشگاه Liberty اغاز می کنند و در همان هفته های ابتدایی به مصاف تیم هایی همچون چلسی ، منچستر سیتی و لیورپول خواهند رفت. که نمانیا ویدیچ در این مورد میگوید :
” این سخت ترین شروعی است که من از وقتی که اینجا بوده ام تجربه کرده ام.”
“در واقع اولین بازی بسیار مهم است مخصوصا زمانی که در خارج از خانه باشد. سوانسی نیز حریف سر سختی برای اغاز خواهد بود . انها چند بازیکن جدید به خدمت گرفته اند.”
” من اماده ی حضور در این بازی ها هستم و همه ی بازیکنان میخواهند که در بازی های سخت و بزرگ بازی کنند. وقتی که شما برای منچستر یونایتد بازی میکنید باید هر شرایط و هر ازمونی اماده باشید.”
نمانیا ویدیچ به دلیل مصدومیت سیاتیک تور پیش فصل تیم در اسیای شرقی را از دست داد ولی هنگامی که از وی در این مورد سوال شد عنوان کرد که کاملا این مشکل را پشت سر گذاشته است و در امادگی کامل به سر می برد . او در این باره گفت :

 

” ما اینجا با رزرو ها تمرین می کردم پس به نوعی تمرینات پیش فصل را انجام داده ام”
“من فقط به اندازه ی بازیکنان دیگر به میدان نرفته ام ولی اکنون 2 نود دقیقه را کامل پشت سر گذاشته ام و کاملا احساس امادگی میکنم.”
” هر چه فصل جلو تر میرود و من بازی های بیشتری انجام بدهم بهتر و بهتر خواهم شد و این در مورد دیگر بازیکنان نیز صادق است. در این لحظه من واقعا احساس خیلی خوبی دارم و اماده ی اغاز فصل جدید هستم”

 

همچنین با توجه به اینکه قراداد نمانیا ویدیچ در پایان فصل 2013/14 به پایان میرسد و هیچگونه مذاکره ای با وی بر سر تمدید قرارداد صورت نگرفته است ویدیچ اذعان میکند که هیچ نگرانی ای نسبت به وضعیت قرار داد خود ندارد.
“من هیچ انتظاری ندارم. من فقط تلاشم را میکنم تا بهترین بازی خودم را ارائه بدهم و بعد از ان خواهیم دید که چه برنامه ای وجود دارد.”
” من نگران نیستم . من اصلا دوست ندارم که قول بدهم چند بازی به میدان خواهم رفت ولی اکنون وضعیت خوبی دارم”

۰ Comments