جایگزین مسیر

نمایندگان یونایتد در پرتغال,کاروالیو و گایتان؟

by | تیر , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

بنا به گزارشات بلافاصله پس از ابراز علاقه مورینیو به هدف یونایتد,کاروالیو نمایندگاه یونایتد به پرتغال رفته اند تا این بازیکن را از چنگ چلسی در بیاورند و او را جذب کنند.البته گایتان به نظر می آید دیگر هدف شیاطین سرخ باشد.

با توجه به گزارشات از پرتغال پیشنهاد 35 میلیون پوندی یونایتد بر روی میز سران #اسپورتینگ لیسبون می باشد و در صورتی که باز هم راضی به فروش ویلیام نشوند یونایتد همان #37 میلیون پوند بند آزاد سازی او را پرداخت خواهد کرد.

ستاره 22 ساله ی خط هافبک پرتغال و اسپورتینگ لیسبون می تواند برای سالها مشکل جنگندگی میانه ی زمین یونایتد را حل کند.مشکلی که بعد از خروج روی کین در میانه ی زمین #یونایتد می توان دید و در فصل گذشته به اوج خود رسید.

با اینکه یونایتد هررا را جذب کرده است اما همه منتظرند تا یک هافبک قلدر و فیزیکی مانند کاروالیو و ویدال راهی اولدترافورد شوند.

یک منبع محلی حتی از تماس #دیوید گیل با باشگاه اسپورتینگ خبر داده است و معتقد است او قصد دارد تا با توجه به رابطه ی خوبش که در انتقال رونالدو و نانی شکل گرفته است سران باشگاه پرتغالی راضی کند تا بازیکنشان را به یونایتد بفروشند.

هدف دوم نمایندگان یونایتد در این سفر هافبک جنگنده ی بنفیکا #گایتان می باشد که به نظر می آید در صورت جذب کاروالیو دیگر برای مذذاکره در مورد گایتان اقدام نخواهند کرد.

FBL-POR-CUP-BENFICA-RIOAVE

۰ Comments