جایگزین مسیر

نمرات بازیکنان در بازی جام حذفی مقابل ریدینگ

by | اسفند , ۱ , ۱۳۹۱

.

.

.

.

.

.

.

 

 

منچستری یونایتد دیشب موفق به پیروزی برابر تیم لیگ برتری ریدینگ در جام حذفی شد و به دور یک چهارم نهایی صعود کرد.منچستر در دور بعدی باید با برنده چلسی و میدلزبورو در تئاتر رویاها بازی کنه.اما تو این مقاله قست داریم به نمرات بازیکنان بپردازیم.

 

نمرات از 5 نمره است

داوید ده خیا – 3 : بعد از یک بازی درخشان مقابل رئال مادرید.بار دیگر دیشب مقابل ریدینگ مستحکم و مطمئن ضاهر شد ولی نتوانست دروازه ی خود را بسته نگه دارد.روی گل مقصر نبود ولی میتوانست تلاش بیشتری نشان دهد.

 

الکساندر بوتنر – 3 : برای اولین بار بعد از دور سوم مسابقات جام حذفی در مقابل وستهام دوباره برای شیاطین سرخ به میدان رفت.و نمایش متوسطی را در بازی به نمایش گزاشت.

 

نمانیا ویدیچ – 3/5 : یک نمایش درخور منچستر یونایتد.کاپیتان مثل همیشه دفاع مستحکمی از خود به نمایش گزاشت و با 90 دقیقه بازی کردن در سطح بالا نشان داد که بار دیگر آمادگی بدنی خود را بدست آورده.

 

کریس اسمالینگ – 2 : دفاع مطمئنی نشان نداد.و بازی قابل قبولی را ارائه نکرد. روی گل ریدینگ میتوان گفت مقصر اصلی بود(مترجم: تازه یه پاس رو به عقب هم داد که شانس اوردیم ده خیا خوب دور کرد و گرنه گل میخوردیم)

 

فیل جونز – 2/5 : بعد از برخورد سخت و فیزیکی در برابر مک آنوف  آسیب دید و مصدوم شد.که اصلا خبر خوبی برای یونایتد نیست.در مدت زمان کمی که در زمین بود کار خاصی انجام نداد.

 

آنتونیو والنسیا – 3 : بازی قابل قبولی از بال اکوادوری بود.بعد از تعویض اجباری فیل جونز به پست دفاع راست منتقل شد.روی گل اول پاس گل را به نانی وینگر پرتغالی داد.

 

تام کلورلی – 3/5 : عملکرد شجاعانه تام.در بیشتر نقاط زمین دیده میشد و شور و شوق خاصی در بازی او وجود داشت.در 5 بازی گزشته فقط دوبار از اول در ترکیب بوده او با این بازی میخواهد جایگاه خود را پس بگیرد.وی در هر دو گل منچستر نقش بسزایی داشت(مترجم:این سایتش به سیستم چرخشی فرگی آشنایی نداره :دی)

 

اندرسون – 2/5 :  این هافبک برزیلی عملکرد بدی نداشت و در بازی او میل به هجوم و رفتن به دروازه حریف دیده میشد.

 

اشلی یانگ – 2/5 : بعد از پیروزی 2-1 برابر لیورپول اولین بازی خود را برای شیاطین انجام داد.یک موقعیت گل 100% را در دقیقه 22 از روی ریباند شوت کلورلی به دستان فدریچی زد.ودر نیمه دوم با رابین ونپرسی تعویض شد.

 

خاویر هرناندز – 3 : بعد از مدتها در ترکیب اولیه تیم قرارداشت و در دقیقه 72 با پاس زیبای نانی دروازه را باز کرد.چیچا تا قبل از این بازی 14 گل درتمام مسابقات به ثمر رسانده بود.

 

دنی ولبک – 3 : پس از این که به قهرمان سانتیاگو برنابئو تبدیل شد دیشب نمایش قابل قبولی ارائه داد اما در حالی که تیمش 2-1 جلو بود یک موقعیت عالی را به خاطر کنترل ضعیف از دست داد.

 

مایکل کریک – 2/5 : د ر دقایق پایانی به جای اندرسون به میدان آمد.و منچستر سعی بر حفظ توپ با پاسکاری ها کریک داشت.

 

لوییز نانی – 4 :(بهترین بازیکن زمین) پس از تعویض با فیل جونز دو شوت زیبا زد که راهی به گل نداشت.در دقیقه 69 با پاس والنسیا دروازه را باز کرد بعد از آن هم با یه سانتر زیبا باعث گل زنی چیچاریتو شد.بعد از مدتها در ترکیب یونایتد حاضر بود و درخشش خیره کننده ای داشت.

 

رابین ونپرسی – 3 : در دقیقه 64 به جای انگ به میدان آمد و باعث شد حملات منچستر افزایش پیدا کند.چند حرکت انفجاری هم برای چیچاریتو و ولبک محیا کرد.

۰ Comments