جایگزین مسیر

نمرات بازیکنان منچستر یونایتد در بازی مقابل هال سیتی

by | شهریور , ۸ , ۱۳۹۵

نمرات بازیکنان منچستر یونایتد در بازی مقابل هال سیتی

در این پست نگاهی به عملکرد بازیکنان یونایتد در بازی شب گذشته خواهیم انداخت …

پایگاه هواداران منچستر یونایتد  به نقل از منچستر ایونینگ نیوز – در بازی شب گذشته مقابل هال سیتی ، دالی بلیند ، راشفورد و پوگبا بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشتند.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - دخیا: پوگبا احساس می کند که در خانه حضور دارد

داوید دخیا – ۶

در این بازی بسیار کم کار بود و جز یکی دو ضربه خطایی که از کنار دروازه او به بیرون رفتند ، تنها نطاره گر بازی سراسر تهاجمی هم تیمی هایش بود. وی البته در این بازی چندین حرکت جدی کششی و نرمشی نیز انجام داد تا بتواند بدن خود را گرم نگه دارد.

آنتونیو والنسیا – ۷

در چند بازی گذشته به یکی از مهره های کلیدی شیاطین سرخ در فاز هجومی تبدیل شده است. او در بازی بعدی و در دربی منچستر بیشتر در کارهای دفاعی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت ولی در کارهای هجومی بسیار خوب است.

GettyImages-596423082

لوک شاو – ۷

یونایتد را در صحنه ای که رابرت اسنادگرس مقابل دروازه در موقعیت خوببی قرار داشت از خوردن گل نجات داد و در تمام طول بازی دیشب در کارهای دفاعی بسیار موفق بود.

Eric-Bailly-min1

اریک بیلی – ۸ ( بهترین بازیکن )

بسیار محکم در کمربند دفاعی یونایتد ظاهر شد اما یکی دوبار دایو زد که کاری بیهوده بود. قطعا از اینکه تیمش در این شرایط گلی را دریافت نکرده بسیار خوشحال خواهد بود.

دالی بلیند – ۷

در نیمه اول بسیار درخشان بود مخصوصا در مقابل آبل هرناندز که هال سیتی می خواست از قدرت سرزنی بالای او برای رسیدن به گل استفاده کند. در شرایط سخت بازی عملکرد درخشانی داشت.

CpzSyCLWEAA1kRP-484x600

مروان فلینی – ۷

پس از دریافت کارت زرد در نیمه اول ، ادامه بازی را محتاطانه تر دنبال کرد و در کل بازی با دیسیپلینی را از خود ارائه کرد. عملکرد درخشان دیگر در میانه زمین.

GettyImages-596421678

پل پوگبا – ۸

بدون شک بهترین بازیکن زمین در نیمه اول بود و تیم خود را به سمت دروازه حریف هدایت می کرد. در نیمه دوم کمتر بازی او به چشم آمد ولی باز هم سراسر نقاط زمین را در اختیار خود داشت و در تمام نقاط زمین حضور پیدا کرد و این فرصت را داشت تا قبل از گل راشفورد ، یونایتد را به گل برساند.

GettyImages-596423366-1

خوان ماتا – ۶

در سمت راست زمین بسیار تلاش کرد ولی تعویض او با راشفورد در نیمه دوم بسیار محتمل به نظر می رسید.

آنتونی مارسیال – ۵ ( ضعیف ترین بازیکن )

در نیمه اول در بازی گم شده بود و جز یک شوت اثر دیگری در بازی نداشت. به نظر می رسد بعد از یک تابستان طولانی با تیم ملی فرانسه خسته است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد -

وین رونی – ۶

در نیمه دوم خوش شانس بود که راشفورد و یا مخیتاریان به جای او وارد زمین نشدند ولی در صحنه به ثمر رسیدن گل به زیبایی پاس گل رل به راشفورد داد.

JS98094333

زلاتان ابراهیموویچ – ۶

در نیمه اول دو بار فرصت این را داشت تا یونایتد را پیش بیاندازد. در کل شب آرامی را سپری کرد.

مخیتاریان – ۷

با ورود او به زمین در نیمه دوم روند بازی به صورت محسوسی به سمت یونایتد چرخید و با حرکات تکنیکی و سریع خود موقعیت های فراوانی را برای یونایتد به وجود آورد و در کل با ورود او به زمین روند هجومی یونایتد بسیار بهتر از قبل شد.

۴۳۷D808961694F9B8B47ABBD3DCF484E

مارکوس راشفورد – ۸

با حرکات پر انرژی و سریع خود و با جنب و جوش فراوان تأثیر زیادی را بر روی بازی گذاشت و در لحظات پایانی بازی و در فرگی تایم گل پیروزی بخش شیاطین را به ثمر رساند.

۰ Comments