جایگزین مسیر

نمرات بازیکنان یونایتد در دیدار با استون ویلا

by | مرداد , ۲۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانیونایتد توانست دومین پیروزی این فصلش را با تک گل عدنان یانوزای بدست آورد. آنها در خط دفاع هم بسیار عالی بودند. اکنون نگاهی داریم به عملکرد بازیکنان در بازی شب گذشته.

(نمرات زیر میانگین نمرات داده شده به بازیکنان از سوی هواداران در سایت منچستر اونینگ نیوز است و توضیحات هم از همین سایت گرفته شده است.)

نمرات از ۱۰ میباشد:

رومرو (۶.۸) : او باز هم به داوید دخیا ترجیح داده شد. با توجه به روند بازی او کار زیادی برای انجام دادن نداشت اما شروع مجددهایش نسبت به بازی قبل بهتر شده بود.

دارمیان (۷.۹) : باز هم بازی تاثیرگذاری از خود نشان داد. حتی سرعت بالای سینکلر (هافبک چپ استون وبلا) هم مانع از حضور او در حملات و همکاریش با ماتا و یانوزای نشد.

اسمالینگ (۸.۱) : او یکی از بازیکنان برجسته ی یونایتد در هفته های اخیر بوده است. تسلط و اعتماد بنفسش در خط دفاعی روز به روز در حال افزایش است.

بلیند (۷.۲) : شاید او انتخاب اول هرکسی برای دفاع وسط نباشد اما بدون شک تعادل خط دفاعی را در سمت چپ اسمالینگ بخوبی برقرار کرد.

شاو (۷.۳) : کاملا آماده و حریص به نظر میرسد. او بخوبی سمت چپ یونایتد را پوشش داد همچنین با نفوذهایش فشار زیادی را به ویلا وارد کرد ولی سرعت لازم را هم برای بازگشتن به عقب داشت.

JS70070305

اشنایدرلین (۶.۸) : زمانیکه استون ویلا فشارش را در نیمه دوم زیاد کرد او نیاز به کمک داشت زیرا در خط میانی یونایتد دوندگی بیش از حدی انجام داده بود.

کریک (۵.۷) : در نیمه اول بسیار منظم و راحت بود اما نیمه ی دوم که استون ویلا ابتکار عملش در خط میانی افزایش یافته بود او را با مشکل روبرو کرد.

ماتا (۷.۴) : او بخاطر خلاقیتش انتخاب فن خال در سمت راست خط میانی است. با پاس او بود که عدنان یانوزای توانست گل یونایتد را به ثمر برساند. همچنین یک فرصت تک به تک عالی را هم برای دپای فراهم کرد که او نتوانست توپ را گل کند.

یانوزای (۶.۵) : با به ثمر رساندن این گل توانست پاسخ خوبی به اعتماد فن خال بدهد، اگرچه در نیمه دوم افت محسوسی در بازیش به چشم میخورد.

JS70069246

دپای (۵.۹) : در پست جدیدش نقش های بیشتری را بر عهده داشت. باید موقعیت تک به تکش در نیمه دوم را تبدیل به گل میکرد.

رونی (۳.۷) : فن خال معتقد است او بیش از ۲۰ گل در این فصل به ثمر خواهد رساند اما نشانه های کمی وجود داشت که این امر را ثابت کند. او در خط حمله متزلزل ظاهر شد.

تعـویض ها:

شواین اشتایگر { دقیقه ۶۰ جای کریک} (۶.۸) : یونایتد کنترل خط میانی را پس از آمدن او در دست گرفت. این اتفاق تصادفی نبود.

هررا {دقیقه ۶۰ جای یانوزای} (۶.۵) : همانند شواین اشتایگر او هم پس از آمدن به میدان تاثیر خود را در بازی گذاشت.

یانگ {دقیقه ۸۲ جای دپای} (۵.۶) : از سوی هواداران استون ویلا مورد تمسخر قرار گرفت. اما توانست در همان مدت کم چند حرکت برای آزار رساندن به خط دفاع آنها انجام دهد.

۰ Comments