جایگزین مسیر

نمره بازیکنان منچستر یونایتد، فصل ۲۰۱۴/۱۵:

by | خرداد , ۸ , ۱۳۹۴

نمره بازیکنان منچستر یونایتد، فصل ۲۰۱۴/۱۵:

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – اولین فصل لوئیس فن خال در منچستر یونایتد همراه با مشکلاتی مانند مصدومیت، تاکتیک های سوال برانگیز، فوتبال خواب آور و گاهی اوقات دلگرم کننده بود. همچنین فصلی بود که اشلی یانگ مانند آنخل دیماریا و آنخل دیماریا مانند اشلی یانگ بازی کرد. فیل جونز اجازه ارسال کرنر داشت که این برای طرفداران یونایتد غیرقابل باور بود.

حال به نمرات (از ۱۰) بازیکنان در فصلی که گذشت پرداخته خواهد شد:

داوید ده خیا: ۹

به راحتی می توان گفت ۱۲-۱۵ امتیاز برای منچستر کسب کرد. بدون حضور او درون دروازه، مردان لوئیس فن خال نمی توانستند فصل را در رتبه چهارم به پایان برسانند. شماره ۱ آینده ی تیم ملی اسپانیا چند اشتباه کوچک در انتهای فصل انجام داد که احتمالا به دلیل داشتن نیم نگاهی به مادرید باشد.

ویکتور والدز: –

به علت مصدومیت ده خیا، تنها یک مسابقه در روز پایانی فصل برابر هال سیتی از ابتدا به میدان رفت. او در مهار شوت حریف موفق ظاهر شد ولی مانند روزهای ابتدایی ده خیا در لیگ برتر، در نبردهای هوایی دچار مشکل بود. هنوز فرصت کافی باقیست که مشخص شود که آیا والدز برای دروازه بان اول بودن در یونایتد به اندازه کافی خوب محسوب می شود یا خیر؟!

آنتونیو والنسیا: ۵

در روز خوب خود واقعا یک بازیکن فوق العاده در آن پست بود؛ ولی از این روزهای خوب در طول فصل کم وجود داشت. شاید این یک نتیجه گیری سخت در مورد نحوه بازی او باشد، چرا که او خارج از پست اصلی خود، در پست دفاع راست به جای رافائل داسیلوا بازی می کرد. طرفداران امیدوارند که اد وودوارد آنها را با خرید بازیکنی بهتر در این پست، از این بدبختی نجات دهد.

پدی مک نیر: ۶

با توجه به مشکلات مصدومیت در دفاع لوئیس فن خال، به او فرصت بازی رسید و او توانایی خود در استفاده از توپ را نشان داد. او نیاز به کار کردن بر روی بالا تنه ی خود برای استفاده در درگیری ها و کنترل توپ نیاز دارد.

تایلر بلکت: ۵

بر روی توپ، کنترل مناسبی دارد ولی نیاز به بهبود در بسیاری از توانایی های خود برای بازی در تیم اصلی می باشد.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - نمره بازیکنان منچستر یونایتد، فصل ۲۰۱۴/۱۵: - فیل جونز

فیل جونز: ۶

نه تنها به خود بلکه به تمام افراد کناری خود بدهکار است. جونز نمایش های خوبی در طول فصل از خود نشان داد ولی نه در تمام مدت و این ممکن است باعث از دست دادن فرصت او برای جبران شود.

کریس اسمالینگ: ۷

هر چه به انتهای فصل نزدیک تر می شد، او بیشتر شبیه به یک مدافع یونایتد به نظر می رسید. به نظر می رسد که همه فراموش کرده اند که چگونه او در فصل اول خود برای باشگاه قانع کننده بازی کرد و به نظر می رسد که او دوباره شروع به درخشیدن کرده است. اگر یک مدافع باشد که لایق حضور مداوم در ترکیب اصلی باشد، او اسمالینگ است.

مارکوس روخو: ۷

پس از یک جام جهانی با بازی متوسط در پست دفاع چپ برای آرژانتین، به نظر می رسد که روخو بازی خود را بهبود بخشیده است. بازیکن سابق اسپورتینگ لیسبون به عنوان یک مدافع مرکزی راحت تر بازی می کند و تنها نیاز به یک بازیکن خوب با میزان مصدومیت کم در کنار خود دارد. با این وجود او در طول این فصل سطح خوبی از بازی خود به نمایش گذاشت.

لوک شاو: ۶

فصلی سخت همراه با مشکلات مصدومیت و هماهنگ شدن با باشگاهی بزرگ برای بازیکن انگلیسی بود. با این وجود طرفداران یونایتد از مشاهده اوج گیری او مانند برانیسلاو ایوانوویچ لذت بردند و امیدوارند که در فصل آینده این روند ادامه داشته باشد.

جانی اونز: ۴

به نظر می رسد که بازیکن ایرلند شمالی آخرین فصل خود را در یونایتد سپری کرد. بازیکنی متفاوت زیر نظر سر الکس فرگوسن که نتوانست بازی های خود را بعد از بازنشستگی این پیرمرد اسکاتلندی ادامه دهد. او فاقد هر گونه اعتماد به نفس است و سایه ای از فرم سابق خود را داشت، اوانز می تواند بازی خود در این فصل را فراموش کند و در جایی دیگر به ادامه راه خود بپردازد.

رافائل داسیلوا: –

از بخت بد رافائل، این بازیکن برزیلی بازی های بیشتری در یونایتد نخواهد کرد. با وجود فرصت اندک خود در یونایتد او یک رفتار حرفه ای از خود نشان داد و به نظر می رسد آینده او در جای دیگری رقم بخورد.

دالی بلیند: ۷

پس از اینکه در جام جهانی برای هلند در دفاع چپ بازی می کرد به عنوان بازیکن میانی از آژاکس به یونایتد آمد و طرفداران یونایتد هیچ نظری راجع به او نداشتند. با توجه به اینکه او یک نسخه نه چندان با کیفیت از مایکل کریک در پست هافبک میانی بود؛ بهترین بازی او در غیاب شاو، در پست دفاع چپ انجام شد. با این حال، بلیند یک دارایی مهم برای یونایتد در طولانی مدت خواهد بود.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - نمره بازیکنان منچستر یونایتد، فصل ۲۰۱۴/۱۵: - مایکل کریک

مایکل کریک: ۸

با وجود بازی عاقلانه او سخت است که بیش از این با حضور کریک مخالفت کرد، ولی از لحاظ اعتماد به نفس، یونایتد بدون حضور کریک بسیار اسفناک عمل می کند. او مانند رولزرویس برای تیم لوئیس فن خال است، اما بدون او تیم مانند فیات چینکوچنتو می باشد.

در ۳۳ سالگی یونایتد نیاز دارد که بدون او بازی کند ولی این آسان نخواهد بود.

آندر هررا: ۷

در آغاز فصل موفق به حضور در ترکیب نبود ولی هنگامیکه بازیکن اسپانیایی این فرصت را پیدا کرد وفادارانه توسط طرفداران یونایتد پذیرفته شد. دارای کنترل خوب بر روی توپ، چشم داشتن به گلزنی و علاقه مند به تکل زدن می باشد. این همان هافبک میانیست که مدت هاست که منچستر به آن نیاز داشت.

خوان ماتا: ۷

مسلما بهترین لحظه یونایتد در طول فصل را با گلزنی در آنفیلد به وجود آورد. در ابتدا بازی خوبی را انجام نمی داد و به نظر می رسید که این تابستان از تیم خواهد رفت، اما ماتا برگشت و باعث تپیدن قلب های طرفداران شد. یک فوتبالیست عالی که لایق بزرگداشت در بالاترین سطح می باشد.

مروانه فلینی: ۷

چه بازگشتی!!!!

فصل پیش فلینی به خاطر بازی اشتباه برنامه ریزی شده دیوید مویس، کسی که بیش از همه او را می شناخت، که او را در پستی غیر از پست تخصصی او بازی می داد مورد تمسخر قرار می گرفت.

اما فن خال او را به عنوان یک بازیکن مزاحم برای حریف قرار داد که باعث شد فلینی بیشتر در موقعیت گلزنی قرار بگیرد. اما در دراز مدت، یونایتد نیاز به بازیکنی با توانایی های بالای فوتبالی و نظم بیشتری نیاز دارد.

اشلی یانگ: ۹

طبق سخن نیل اشتون از روزنامه دیلی میل در خلال مذاکرات برای تمدید قرارداد، طرفداران یونایتد امیدوارند هر اتفاقی که امسال برای یانگ افتاده است در سال آینده ادامه داشته باشد. با وجود آنکه شک های بسیاری در مورد توانایی های این بازیکن وجود داشت، ولی در پایان او به عنوان بهترین بازیکن فصل تیم فن خال لقب گرفت.

آنخل دیماریا: ۳

تا قبل از باخت ۵-۳ در برابر لستر سیتی، همه چیز برای دیماریا به خوبی پیش می رفت که ناگهان او دچار مصدومیت شد و از زمین بازی لنگان لنگان خارج شد و باعث شد که همه چیز برای او تلخ شده و فرم خوب خود را از دست بدهد. مهارت های اولیه مانند پاسکاری به یک مشکل اساسی برای دیماریا تبدیل شد و آینده او در هاله ای از ابهام قرار گرفت. به نظر می رسد که خرید جدید یونایتد یک پروژه شکست خورده باشد و طرفداران یونایتد امیدوارند که بازیکن ۲۷ ساله در تیم بماند و فرم اصلی خود را بازیابد.

عدنان یانوزای: ۵

انتظارات بسیار بیشتری از او در این فصل وجود داشت. بعد از یک فصل درخشان زیر نظر دیوید مویس، این بازیکن ۲۰ ساله مشکلات اساسی برای هماهنگی با تغییرات مداوم تاکتیکی لوییس فن خال داشت. بنابراین او نیاز به یک فصل بازی قرضی در جایی دیگر به صورت تضمین شده در تیم اصلی دارد.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - نمره بازیکنان منچستر یونایتد، فصل ۲۰۱۴/۱۵: - وین رونی

وین رونی: ۷

در بیشتر بازی ها در نقش هافبک میانی بازی میکرد که باعث هدر رفت استعداد او میشد، استعدادی که با بازگشت او به خط حمله نمایان گشت. او تبدیل به یک کاپیتان دوست داشتنی، بی حاشیه و دوباره علاقه مند به بازی در یونایتد شد.

رابین فن پرسی: ۵

هنگامیکه او در فرم خوب خود باشد، یکی از بهترین مهاجمان دنیا محسوب می شود. شگفت آور بود که او تا به این حد بی میل بازی می کرد، اما طرفداران یونایتد، بخصوص پس از خروج رسمی فالکائو از تیم، امیدوارند که بتوانند یک سال دیگر او را به صورت آماده در خط حمله ببینند.

رادامل فالکائو: ۳

هنگامی که شما به انتظاراتی که از او پس از ورودش به یونایتد در روز آخر نقل و انتقالات رجوع می کنید، می بینید که او به دور از انتظارات ظاهر شده است. شاید خود او مسبب این مشکلات نباشد و مصدومیت لیگامنت باعث شده باشد که فعالیت ورزشی او نابود شود و نمی توان باشگاه را بخاطر عدم دائمی کردن قرارداد او مورد سرزنش قرار داد.

۴گل!!!! چه بر سر گلزن قهاری که او را ال تایگر می نامند آمده است؟!

جیمز ویلسون: –

بعد از بازی های امیدوار کننده، باید بازی های مستمر بیشتری انجام دهد. طرفداران یونایتد امیدوارند که از او در فصل آینده بیشتر استفاده شود.

لوئیس فن خال: ۶

رئیس هلندی به خوبی با یانگ و فلینی کار کرد ولی تاکتیک های او گاهی اوقات بازی های یونایتد را کسل کننده می کرد. او باعث تزریق اعتماد به نفس بیشتری در بازی های بزرگ شده و نتایج بهتری نسبت به سال گذشته کسب کرده است. اگر یونایتد می خواهد که برای به دست آوردن عناوین بی شمار در فصل آینده تلاش کند باید بازی های نا امید کننده ای مانند لستر سیتی و برنلی را به حداقل برساند. او مدام در حال یادگیری نحوه بازی در انگلستان می باشد و به طور قطع یونایتد در سال آینده قوی تر ظاهر خواهد شد.

آیا شما با این نحوه نمره دهی موافق هستید؟

۰ Comments