جایگزین مسیر

نمره دهی به بازیکنان در بازی با ساوتهمپتون

by | مرداد , ۳۰ , ۱۳۹۵

نمره دهی به بازیکنان در بازی با ساوتهمپتون

پایگاه هواداران منچستریونایتد

دیشب و از هفته دوم رقابت های لیگ انگلیس، اولین دیدار این هفته میان دو تیم ساوتهمپتون و منچستریونایتد برگزار شد. منچستریونایتد میزبان این بازی بود و از طرفی این اولین باری بود که در فصل جدید، خوزه مورینیو، زلاتان ابراهیموویچ و پل پوگبا در الدترافورد حضور پیدا می کردند. همانطور که پیش بینی می شد شیاطین سرخ تیم برتر میدان بودند و برای کسب اولین پیروزی خانگی خود بسیار تلاش می کردند تا اینکه در دقیقه ۳۶ زلاتان ابراهیموویچ پاس ارسالی وین رونی را با ضربه سری مقتدرانه وارد دروازه کرد تا یونایتد ۱-۰ پیش بیفتد تا در سومین دیدار رسمی خود برای منچستریونایتد هم مانند بازیهای قبلی گل زده باشد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۵۲ لوک شاو در محوطه جریمه حریف با خطا متوقف شد و منچستریونایتد را صاحب پنالتی کرد. ابراهیموویچ زننده این پنالتی بود و آن را تبدیل به گل کرد.

همچنین پل پوگبا در این دیدار برای اولین بار در فصل جدید با پیراهن شیاطین سرخ به میدان رفت و بازی خوبی را در میانه میدان به نمایش گذاشت و اگر کمی خوش شانس بود موفق به گلزنی نیز می شد.

منچستریونایتد این دیدار را با نتیجه ۲-۰ به سود خود به پایان برد و با کسب ۶ امتیاز از ۲ بازی امتیاز کامل را کسب کرده و باید منتظر هفته جدید لیگ و صف آرایی در مقابل هال سیتی باشد.

در ادامه می توانید به عملکرد بازیکنان در این دیدار نمره بدهید:

[bd_table]

بازیکن عملکرد
داوید دخیا

آنتونیو والنسیا

اریک بیی

دیلی بلیند

لوک شاو

مروان فلینی

پل پوگبا

خوان ماتا

وین رونی

آنتونی مارسیال

زلاتان ابراهیموویچ

هنریک مخیتاریان

آندر هررا

کریس اسمالینگ

[/bd_table]

۰ Comments