جایگزین مسیر

نوستالژی هفته | منچستریونایتد 3 – 2 ثاوتهمپتون ، هتریک فن پرسی

by | دی , ۱۵ , ۱۳۹۳

در ابتدای فصل 2012-2013 ، بعد از باخت به اورتون در هفته اول هنوز کسی خبر نداشت که با وجود یک قهرمانی مقدرانه با یازده امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم ، چه سرنوشت تلخی در انتظار شیاطین سرخ است ، در آخرین فصل حضور سرالکس فرگوسن به روی نیمکت منچستر یونایتد ، آن ها پس شکست ابتدایی خود و برد 3-2 فولام  ،  در هفته سوم رقابت های لیگ برتر میهمان ساوثهمپتون بودند .

در غیاب رونی ، طرفداران دلخوش به درخشش ستاره جدید تیم یعنی فن پرسی شده بودند .

لندگارد هم بجای دخیا درون دوازه قرار گرفته بود ، کسی که در دقیقه 16 بازی دروازه خود را باز شده می دید .اما فن پرسی  بسیار خوب کار کرد و در دقیقه 23 بازی پس از یک استوپ سینه در محوطه جریمه ، با گلی بسیار زیبا بازی را تساوی کشاند .

نیمه اول ،  با همین نتیجه به پایان رسید ، اما در نیمه دوم بازی ، شیاطین سرخ به مانند نیمه اول دروازه خود را خیلی زود بازشده شدند . شیاطین سرخ پس از دریافت این گل به دنبال جیران نتیجه بود تا اینکه در دقیقه 68 بازی یک پنالتی به سود آن ها گرفته شد و طرفداران به واسطه امیدی که نسبت به گل شدن این پنالتی داشتند حتی به تغییر نتیجه و برد مقابل ثاوتهمپتون امیدوار شده بودند . فن پرسی پشت توپ ایستاده بود و در حالی که هیچ کس انتظار نداشت او پنالتی را خراب کند ، در آخرین لحظه تصمیم گرفت پنالتی را چیپ بزند که نتیجه آن یک ضربه بسیار بد به توپ و خراب شدن آن پنالتی بود.

تا آخرین دقایق بازی این نتیجه ادامه داشت ، شیاطین سرخ بازی را 2-1 باخته بودند ، فرگوسن طبق معمول همیشه ساعت خود را به دوار بازی نشان می داد ، دلهره و اضطراب دل هوادارن یونایتد را تسخیر کرده بود ، همه و همه از دست فن پرسی دلخور بودند و او را سرزنش میکردند تا اینکه خود او در دقیقه 86 بازی پس از ضریه سری که فردیناند به تیر دروازه زد ، موفق شد تا همان توپ را درون دروازه قرار دهد و تا حدی فشار ها از روی خود و تیمش کم کند. اما این پایان کار نبود و در آخرین لحظات بازی ، در کرنری که به نظر آخرین موقعیت شیاطین سرخ برای پیروزی می آمد ، فن پرسی یک بار دیگر موفق به گلزنی شد تا شیاطین سرخ را به برتری برساند و علی رغم از دست دادن یک پنالتی توانست در دل طرفداران یونایتد جایی پیدا کند ، به راستی که به نقل از خود فرگوسن دوران حضور او در یونایتد را می توان در همین گل ها و پیروزی های دقایق پایانی خلاصه کرد.

دانلود بازی  منچستریونایتد 3 – 2 ثاوتهمپتون سال 2012

۰ Comments