جایگزین مسیر

نگاه بابی چارلتون به جام جهانی

by | خرداد , ۲۴ , ۱۳۹۳

سر بابی چارلتون امیدوار است بازیکنان انگلیس از تجربه ی مسابقات در جام جهانی برزیل لذت ببرند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – روی هاجسون چندین جوان تازه کار را انتخاب کرده است و چهار بازیکن از منچستریونایتد در تیم منتخب او دیده می شوند. بعد از حضور در چهار جام جهانی در دوران بازیگری اش، که شامل بالا بردن جام قهرمانی در 1966 هم می شود، اسطوره ی 76 ساله ی یونایتد و انگلیس، سر بابی چارلتون، هنوز هم به خاطر این تورنمنت جهانی هیجان زده است.

گرچه سر بابی امیدوار است انگلیس به خوبی عمل کند، اما او می پذیرد که فقدان تجربه ی برخی چهره های جدید باعث شده که عیار و میزان ظرفیت آن ها تا بازی اول برابر ایتالیا ناشناخته بماند.

او به سایت رسمی باشگاه گفت : “ جوان هایی وجود دارند که من بسیاری از آن ها را ندیده بودم. آن ها چهره های تازه ای هستند و گفتن اینکه این چیز خوبی ست یا نه، دشوار است.

انگلیس بازیکنان بسیار زیادی ندارد تا از بین آن ها انتخاب کند. به یاد می آورم فابیو کاپلو می گفت که او تنها تقریباً 95 بازیکن سطح بالا در سراسر دنیا داشت که (می توانستند) برای انگلیس بازی کنند. این صحبت واقعاً بی سابقه است. اما همگی آن ها باید راحت باشند، که این واقعاً نکته ی مهمی ست. امیدوارم، این (نصیحت) به آن ها کمک کند.”

چارلتون معتقد است برای کشورهای اروپایی دشوار است که جام را در برزیل بالای سر ببرند.

او گفت : ” تنها سودی که برای کشورهای آمریکای جنوبی وجود دارد این است که به آب و هوا عادت دارند. چه تیمی برنده خواهد بود؟ خب، آرژانتین و برزیل باید در میان برگزیده ها باشند. شیلی و اروگوئه هم تیم های خوبی هستند. “

۰ Comments