جایگزین مسیر

نگاه دیوید ده خیا به جام جهانی 2014 برزیل

by | آبان , ۳۰ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

 

..

.

.

.

..

دیوید ده خیا نشان داده است که تمام تلاش و سعی خود را می کند تا در لیست ویسنته دل بوسکه برای جام جهانی 2014 حضور داشته باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دروازه بان شیاطین سرخ که به شکل شگفت آوری در لیگ برتر از دروازه خود دفاع کرده است اما به نظر می رسد هنوزجایگاهی برای خود در تیم ملی محیا نکرده است.

ستاره سابق اتلتیک مادرید نشان داده است که می تواند مهره قابل اتکایی باشد ولی هنوز به تیم ملی دعوا نشده است.

عدم وجود او به دلیل کیفیت بالای دروازه بان های کنونی اسپانیاست که دل بوسکه در اختیار دارد – ایکر کاسیاس از رئال مادرید ، ویکتور والدز از اسپانیا و پپ رینا از ناپولی تنها بخشی از دروازه بان هایی است که می توان نام برد.

با این حال ده خیا 27 بار برای تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا به میدان رفته است ، اعتماد به نفس وی میتواند برنامه های دل بوسکه برای جام جهانی 2014 را به هم بریزد.

این دروازه بان 23 ساله در مصاحبه با اینساید یونایتد در مورد تورنومنت های ملی گقت : ” هر بازیکنی می خواهد برای تیم ملی خود بازی کند ، به خصوص در جام جهانی ؛ من توانایی های خود و بازی های خوب خود باور دارم و قطعا امیدوارم بتوانم به تیم ملی برای جام جهانی دعوت شوم ، اما هم اکنون تمرکز خود را برای بازی های شیاطین سرخ در لیگ برتر گذاشته ام.”

۰ Comments