جایگزین مسیر

نیکی بات به تمجید از هررا پرداخت

by | تیر , ۲۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

سایت منچستر ایوینینگ نیوز مصاحبه ای از نیکی بات اسطوره ی یونایتد قرارداده است و بات معتقد است هررا خرید بسیار خوبی برای یونایتد است و خودش تمام بازی های هررا را دیده است و به کیفیت این بازیکن پی برده است.

هررا شاید می توانست فصل گذشته به اولدترافورد متقل شود و رکدورد نقل و انتقالات باشگاه که دست دیمیتار برباتف با 27 میلیون پوند بود را با مبلغ 31 میلیون بشکند اما به دلیل مشکلات و اتفاقاتی عجیب این انتقال رخ نداد.

اما ون خال نیز مانند مویس خواهان این بازیکن 24 ساله بوده است و او اولین خرید ون خال با مبلغ 29 میلبون پوند بود و بالاخره او راهی اولدترافورد شد.

نیکی بات یکی از اعضای کلاس 92 و یکی از بهترین هافبک های یونایتد که در کنار اسکولز و گیگز و کین بازی های حیرت انگیززی انجام می دادند و مالک مطلق میانه ی میدان بودند به تمجید از هررا پرداخت و در مورد او به MEN Sport  گفت:

“من فصل گذشته اگر نخواهم بگویم تمامی بازی ها ولی بیشتر بازی های اندره را چه از نزدیک و چه از تلویزیون دیدم.

او در هر 90 دقیقه ی بازی در جریان بازی می باشد و به خوبی توانایی هدایت بازی برای تیم خودش را دارد.تا قبل از این من شناختی نسبت به او نداشتم اما باید بگویم او مرا تحت تاثیر خود قرارداد.

او یک پسر با استعداد است که زبان انگلیسی را نیز بلد است و این موضوع کمک زیادی به او برای پیشرفت در یونایتد می کند.

او به خوبی تاکنون با همه ارتباط برقرار کرده است و همچنان می تواند پیشرفت کند و من از خرید او با توجه به بازی هایی که از او دیدم بسیار خوشحالم.”

۰ Comments