جایگزین مسیر

نیک پاول با انتشار تصویری از بهبود مصدومیتش خبر داد

by | شهریور , ۳ , ۱۳۹۴

هافبک فراموش شده ی جوان شیاطین سرخ که انتظار های زیادی از وی میرفت روز گذشته بار دیگر حضور خودش را به هواداران یونایتد یادآوری کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

نیک پاول که از او به عنوان الماس جدید آکادمی یونایتد یاد میشد نتوانست در مدت حضورش در ترکیب اصلی راهی پیدا کند و در این راه وی مصدومیت شدیدی مواجه شد. اکنون ۲۷ هفته از زمان مصدومیت او میگذرد و وی هنوز در استراحت به سر میبرد. حال نیک پاول ۲۱ ساله که در سال ۲۰۱۲ توسط سر الکس فرگوسن از تیم کرو الکساندرا به خدمت گرفته شد با انتشار عکسی از پای خودش مصدومیت خودش را رو به بهبود خوانده و اعلام کرده است که چیزی نمانده تا به شرایط بازی برسد.

نیک پاول در اکانت شبکه ی احتماعی خودش عکس زیر را با عنوان “دیگر چیزی نمانده” منتشر کرده است. این عکس را میتوانید با کلیک بر روی گزینه ی زیر مشاهده کنید. به علت اینکه ممکن است این عکس برای شما ناخوش آیند باشد آن را به این صورت برای نمایش قرار دادیم.

[toggle title=”تصویر مصدومیت پاول” state=”close”]

CNLrDNFWcAAxJmq

[/toggle]

زمانی که یونایتد پاول را به خدمت گرفت انتظارات خیلی زیادی از وی میرفت مخصوصا وقتی که سر الکس فرگوسن او را به اسکولز تشبیه کرد. حال این بازیکن یونایتد زیر فشار ها و مصدومیت های شدید نتوانسته تا کنون ارزش های خودش را نشان دهد. پاول در سال ۲۰۱۴ به عنوان برترین بازیکن تاریخ تیم کرو الکساندرا انتخاب شد, وی امیدوار است که بتواند پس از این مصدومیت بلند مدت به کمک حمیات های شیاطین سرخ و هوادارانشان برای جایگاهی در تیم لوییز فن خال بجنگد. اگر او بتواند ارزش های خودش را نشان میدهد میتواند به سادگی در ترکیب جایی پیدا کند چرا که یونایتد همیشه به بازیکنی مانند اسکولز نیاز داشته است و هیچ کس نتوانسته جای شاهزاده ی خجالتی را پر کند.

۰ Comments