جایگزین مسیر

هافبک برزیلی, احتمال جدایی از کروزیرو را رد کرد

by | اسفند , ۱۳ , ۱۳۹۲

اورتون ریبریو, هافبک برزیلی کروزیرو که در مهلت نقل و انتقالات زمستانی با انتقال به منچستریونایتد لینک شده بود, اکنون اعلام کرده است که قصد ندارد از برزیل برود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هافبک کروزیرو برزیل, اورتون ریبریو احتمال انتقال از این تیم برزیلی به تیم دیگری را در خارج از برزیل تکذیب کرد تا بالاخره شایعات درباره انتقال او به منچستریونایتد به پایان برسد.

این بازیکن 24 ساله, که در فصل گذشته برترین بازیکن لیگ برزیل لقب گرفته بود, در ماه های اخیر به شدت با انتقال به منچستریونایتد لینک شده بود.

ریبریو گفته بود که انتقال به الدترافورد می تواند انتقالی رویایی باشد, او همچنین تاکید کرده بود که پیشنهاد رئال مادرید را به خاطر یونایتد رد کرده بود, نمایندگان این بازیکن گفته بودند که مذاکرات اولیه نیز با یونایتد انجام شده بود. تنها همه منتظر بودند تا او را با پیراهن منچستریونایتد ببینند.

علی رغم این شایعات, دیوید مویز برای خرید ریبریو اقدام نکرد و ریبری اکنون گفته است که بر روی بازی خود در کروزیرو تمرکز کرده است.

زمان انتشار این شایعات به پایان رسیده است. من هم اکنون بر روی بازی خودم و پیشرفتم تمرکز کرده ام, به همین خاطر همه چیز به تلاش فراوان ختم می شود.

ریبریو هم اکنون به همراه کروزیرو در جام لیبرتادورس حضور دارد, آنها بعد از انجام دو بازی در صدر گروه خود قرار دارند.

شاید منچستریونایتد دوباره در تابستان پیش رو برای خرید این بازیکن اقدام کند اما فعلا به نظر می رسد ریبریو دیگر انتقال به یونایتد را پیگیری نمی کند.

۰ Comments