جایگزین مسیر

هامان: بعید می‌دانم شواین‌اشتایگر در انگلستان آینده‌ای داشته باشد

by | مرداد , ۲۳ , ۱۳۹۵

هامان: بعید می‌دانم شواین‌اشتایگر در انگلستان آینده‌ای داشته باشد

پایگاه هواداران منچستریونایتد – بازیکن سابق لیورپول، دیتمار هامان اذعان کرد که درک می‌کند چرا شواین اشتایگر از ترکیب شیاطین سرخ کنار گذاشته شده است و انتظار ندارد که وی در انگلستان بتواند موفقیتی کسب کند.

پس از روی کار آمدن مورینیو هنوز هیچ اتفاقی که نشان دهد شواین اشتایگر در برنامه‌های وی جایی دارد رخ نداده است و از همین رو هامان که بازیکن لیورپول و تیم ملی آلمان بوده است به صحبت در این‌باره پرداخته است. شواین‌اشتایگر چند هفته‌ی اخیر را با تیم ذخیره‌های منچستریونایتد به تمرین پرداخته است.

هامان ضمن اینکه اعتقاد دارد هموطنش باید با احترام بیشتری مواجه میشد گفت

از نظر فنی و ورزشی اگر بخواهیم نگاه کنیم اینکه شواینی از ترکیب یونایتد کنارگذاشته شده است قابل درک است. ولی سوالی که مطرح است این است که آیا واقعا این‌گونه باید او را کنار می‌گذاشتند؟ شواین اشتایگر باید این سوال را از خودش بپرسد که آیا فصل قبل خود واقعی و تمام پتانسیل‌هایش را برای منچستریونایتد به نمایش گذاشته است یا خیر. به نظر من تصمیم درستی نبود که وقتی در مصدومیت به سر می‌برد دایم در تورنمنت‌ها و مسابقات تنیس حضور پیدا می‌کرد و به تماشای بازی‌ها میپرداخت. من واقعا شوکه خواهم شد اگر او بتواند آینده‌ای برای خودش در انگلستان درست کند.

شواین اشتایگر ۳۲ ساله فصل گذشته به جمع شیاطین سرخ اضافه شد و تا پایان ماه ژون ۲۰۱۸ با این تیم قرارداد دارد.

۰ Comments