جایگزین مسیر

هدف جسی لینگارد در آینده

by | مرداد , ۱ , ۱۳۹۲

جسی لینگارد امید دارد که بتواند بخشی از پروژه اضافه شدن بازیکنان جوان به منچستریونایتد باشد که بتوانند همان موفقیت کلاس 92 را تکرار کنند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رایان گیگز, دیوید بکهام, نیکی بت, پل اسکولز و گری نویل همه از درجاتی در یونایتد با هم به تیم اصلی آمدند و در ادامه تبدیل به تعدادی از موفق ترین بازیکنان تاریخ منچستریونایتد شدند.

اکنون جسی لینگارد که در بازی شنبه شب یونایت برابر ستارگان استرالیا دو گل زد امید دارد تا قدم در راهی بگذارد که آن بازیکنان در پیش گرقتند, در کنار بازیکنانی همچون دنی ولبک و تام کلورلی.

لینگارد به سایت باشگاه گفت: واضح است که مردم می خواهند دوره ای که در سال 1992 پدیدار شد دوباره تکرار شود. ما بازیکنان جوانی در تاریخ منچستر داشته ایم که تلاش کرده اند تا به تیم اصلی راه یابند. خوشبختانه آنها این راه را پیموده اند و ما می توانیم همه چنین راهی را بپیماییم.

“من از زمانی که بچه بودم دنی و تام را می شناسم. آنها با من در یونایتد بودند زمانی که ما جوان بودیم, آنها باقی ماندند, تلاش کردند و پیشرفت کردند. خوشبختانه من می توانم قدم در راهی بگذارم که آنها پیموده اند.”

لینگارد از این مسئله نیز اطلاع دارد که تنها تعدا معدودی توانسته اند این راه را پشت سر گذارند و جایی در ترکیب تیم اصلی برای خود باز کنند. این فصل او امید دارد که گامی بزرگ بردارد و نقشی جدایی ناپذیر در اندیشه های مویز در تیم اصلی داشته باشد.

“به احتمال زیاد, این باشگاه سخت ترین جا برای رسیدن به ترکیب اصلی است. معمولا آنها شما را قرض می دهند سپس شما برمی گردید و سپس دوباره قرض داده می شوید.”

” خوشبختانه من می توانم این بار از این مرحله قرض داده شدن عبور کنم و به تیم اصلی راه یابم. من می خواهم به طور متداوم با تیم اصلی تمرین کنم.”

لینگارد مطمئنا در سیدنی ارزش های خود را ثایت کرد هنگامی که به بهترین شکل برای تیم خود بازی کرد. او دو گل به ثمر رساند, دو گلی که در برابر دیدگان 83 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه آلیانز به ثمر رسید.

” جمعیت بسیار زیادی در ورزشگاه حضور داشتند که من در برابر آنها بازی کردم اما اجازه ندادم تا اضطراب بر من مستولی شود. این کاری است که شما می خواهد هر هفته پشت سر هم انجام دهید

۰ Comments