جایگزین مسیر

هدف دیگر آرسنال,فردیناند!!

by | اردیبهشت , ۱۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –

به نظر میرسد در تابستان روبه رو باید منتظر اقدامات عجیب ارسن ونگر باشیم چرا که او گزینه های عجیبی را برای خرید در تابستان مد نظر دارد که اخرین انها بازیکن متعصب یونایتد فردیناند است.

با توجه به گاردین و تلگراف در صورت تمدید نکردن قرارداد فردیناند 35 ساله و قصد خروجش از یونایتد ارسن ونگر یکی از مشتریان این مدافع کهنه کار انگلیسی می باشد.

گاردین ادعا کرده است با توجه به ترک احتمالی فرمایلن و شکننده نشان دادن مرتساکر و کوشیلنی ارسنال قصد دارد یک مدافع با تجربه را خریداری کند و یکی از گزینه هایشان فردیناند می باشد.چندی پیش شایعاتی مطرح شد که ارسن ونگر به دنبال اسمالینگ می باشد و هم اکنون نیز شایعه پیشنهاد به دیگر مدافع یونایتد مطرح شده است.

البته تلگراف احتمال داده است انها بخواهند فرمایلن را با فردیناند معاوضه کنند و باید دید تصمیم یونایتد چیست.

بعید است بازیکن متعصب یونایتد حاضر شود در تیم رقیب یونایتد یعنی ارسنال بازی کند و در صورت ترک اولدترافورد او نیز مانند ویدیچ در خارج از جزیره توپ بزند اگر چه احتمال تمدید قرارداد وی بسیار است و شاید هم فردیناند و اورا با یونایتد حداقل برای یک فصل دیگر تمدید کنند.

یکی از ضعف های اصلی یونایتد مرکز خط دفاعی انهاست و در تابستان باید حتما برای او فکری کنند ولی به نظر می اید سران یونایتد فردیناند را نگه دارند چرا که او می تواند با تجربه ی خود به مدافعان جوان کمک کند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

۰ Comments