جایگزین مسیر

هررا از زندگی در منچستر لذت می برد

by | تیر , ۲۷ , ۱۳۹۳

آندر هررا می گوید زندگی در این شهر در مقام بازیکن منچستریونایتد سراسر لذت بخش است و او نمی تواند برای حضور در اولین تور پیش فصل با شیاطین سرخ صبر کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این هافبک جوان در اوایل ماه جاری به ترکیب اضافه شد و اکنون می گوید تمرینات زیر نظر فن خال هم خلاقانه و هم لذت بخش است.

روز جمعه #هررا به همراه هم تیم هایش عازم آمریکا خواهند بود. او در ابن باره به شبکه باشگاه گفت:

تجربه جدیدی برای من خواهد بود, زیرا این برای اولین بار خواهد بود که من با تیمی به آمریکا سفر می کنم.

همه مردم به من می گویند که هواداران یونایتدی بسیار زیادی در آمریکا حضور دارند و من به همین دلیل نمی توانم منتظر فرا رسیدن روزی باشم که در برابرآنها بازی می کنم.

من از اینکه در این باشگاه و شهر هستم, بسیار لذت می برم.اولین هفته های حضورم در اینجا بی نظیر بوده است. تمرین ها خوب است, شبیه به تمریناتی است که من در بیلبائو دیده بودم, یعنی تمرین بسیار با توپ کردن. مربی ها از ما می خواهند که توپ را در مالکیت خود حفظ کنیم, مزیتی که برای بازیکنان بی نظیر بوده است.

خوان و دیوید به من گفته بودند که یونایتد باشگاه بزرگی است, شاید بزرگترین باشگاه در جهان, و آنها اذعان دارند که روحیه تیمی عالی در تیم موج می زند. من از هم اکنون این قابلیت را در تیم دیده ام. من خوشحال هستم و تنها می خواهم در حال حاضز بازی کنم.

هررا درباره بازی با والنسیا در الدترافورد نیز می گوید:

من ار اینکه می توانم در الدترافورد بازی کنم, هیجان زنده شده ام.  من یکبار همراه بیلبائو اینجا بازی کرد ام و خاطرات خوبی از آن دیدار دارم.

والنسیا تیم بزرگ و باشگاه بی نظیری است, من آنها را به خوبی می شناسم. آنها تیمی هستد که دوست دارن مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند و فوتبال خوبی بازی کنند.من فکر می کنم بازی بی نظیری خواهد بود زیرا دو تیمی در میدان هستند که می خواهند مالکیت توپ را در اختیار بگیرند و با به ثمر رساندن گل در بازی پیروز شوند.

بازی برای یونایتد در الدترافورد رویای من بوده است. بازی اول من در برابر تیمی اسپانیایی خواهد بود که باشگاه خاصی محسوب می شود و من نیز مطمئن هستم که روز خاصی خواهد بود. نمی توانم برای فرا رسیدن آن روز صبر کنم.

۰ Comments