جایگزین مسیر

هررا : امیدوارم سالهای زیادی در یونایتد باشم.

by | فروردین , ۱۸ , ۱۳۹۴

اندر هررا تمایل خود را برای ماند در یونایتد برای سال های طولانی اعلام کرده است.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – اندر هررا هافبک اسپانیایی و خرید تابستانی منچستر یونایتد که فرم بسیار عالی از خود در این مدت نشان داده و همچنین بهترین بازیکن ماه فوریه باشگاه  با دو گلی که برای یونایتد در بازی مقبل استون ویلا به ثمر رساند شمار گل های خود را در این فصل به هفت رساند.
در یک مصاحبه اختصاصی با UNITED REVIEW هافبک 25 ساله ی یونایتد اعلام کردکه از شرایطش در منچستر یونایتد راضی است:

من بسیار خوشحال هستم.حتی زمانی که در بازی نیستم هم همین احساس را دارم. من واقعا خوش شانس هستم که در منچستر یونایتد هستم. رئیس در اینجا تصمیم میگیرد که چه کسی بازی کند و ما باید همیشه به تصمیم مربی احترام بگذاریم . او بهترین ها را برای تیم و بازیکنان میخواهد.
زمانی که با یونایتد قرارداد امضا کردم به بازیکنانی مثل کریک رونی والنسیا رافائل و فلچر که اکنون در اینجا نیست فکر میکردم.این افراد برای مدتی طولانی در اینجا بازی کرده اند . من نیز دوست دارم برای مدت طولانی در اینجا باشم. من در تیم درستی هستم همینطور در کشور و لیگ مناسبی قرار دارم و میخواهم سالیان طولانی در اینجا باشم.

هررا معتقد است که انتقال از لالیگا به لیگ انگلیس برای او بسیار خوب بوده است:

من احساس میکنم به سرعت به این لیگ و این کشور عادت کردم چون واقعا در اینجا راحت هستم.

او اضافه کرد :

ما در منچستر یونایتد به هم کمک میکنیم تا زود تر هماهنگ شویم به همین خاطر ما در اینجا احساس در خانه بودن را داریم.من امیدوارم که بتوانم مدت زیادی در این تیم باشم.

۰ Comments