جایگزین مسیر

هررا لینگارد را تشویق به شوت زنی های بیشتر میکند

by | دی , ۱۳ , ۱۳۹۶

هررا لینگارد را تشویق به شوت زنی های بیشتر میکند

پایگاه هواداران منچستریونایتد – آندر هررا هم تیمی خود در تیم منچستریونایتد یعنی جسی لینگارد را تشویق به شوت زنی های بیشتر به سمت دروازه حریفان کرد.هم اکنون در تیم منچستریونایتد فقط روملو لوکاکو بیشتر از لینگارد گلزنی کرده است.او در بازی مقابل اورتون نیز یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند.

آندار هررا معقتد است این ملی پوش انگلیسی با فرم خوبی که این روزها دارد باید بیش از این شانس خود را برای شوت زنی از فواصل دور به سمت دروازه حریفان امتحان کند.

من در موقعیتی که او قرار دارد نیستم.در بازی مقابل اورتون من سه مرتبه توپ را به سمت دروازه حریف شوت کردم اما هیچکدام راهی به گل پیدا نکرد اما به دنبال این هستم که خودم را به فرم جسی لینگارد نزدیک کنم.او باید بیشتر گلزنی کند اما حرکات روبه جلویی که برای تیم انجام میدهد نیز شگفت انگیز است.در هنگام حملات تیم او سرعت بسیار زیادی دارد و این به تیم کمک زیادی میکند.

ما همه برای او خوشحالیم.او میخواهد بهتر ازین شود و به بازیکنی خارق العاده تبدیل گردد.او این را در تمامی جلسات تمرینی و در تمامی بازی ها نشان میدهد.

پیروزی مقابل اورتون به روند چهار بازی بدون برد تیم منچستریونایتد پایان داد و آنها را به رده ی دوم جدول بازگرداند.آندر هررا میگوید عملکرد تیمش در آن بازی او را تحت تاثیر قرار داده است.او همچنین در مورد دیگر گلزن تیمش آنتونی مارسیال نیز صحبت کرده است:

من فکر میکنم آنتونی هم شگفت انگیز ظاهر شد.او برای مدت زیادی بود که به عنوان مهاجم بازی نکرده بود اما در بازی مقابل اورتون عملکرد بسیار خوبی از خود در این پست نشان داد.به نظرم ما بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و باید بابت آن خوشحال باشیم.ما باید در همه ی بازی ها اینگونه ظاهر شویم.رقابت سختی برای حفظ جایگاه دوم داریم اما برای مبارزه آماده هستیم

۰ Comments