جایگزین مسیر

هری مگوایر: به اندازه کافی در تیم رهبر داریم

by | آبان , ۱۳ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – هری مگوایر کاپیتان شیاطین سرخ معتقد است در ترکیب فعلی شیاطین سرخ بر خلاف گفته‌ها و انتقادات روی کین، به اندازه کافی رهبر حضور دارد.

کاپیتان فعلی منچستریونایتد در کنار اوله گونار سولسشائر در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل استانبول باشاک شهیر شرکت داشت و به سوالات پاسخ داد.

وقتی از او خواستند در مورد انتقاداتی که روی کین کاپیتان سابق شیاطین سرخ پس از شکست مقابل آرسنال نسبت به وضعیت تیم داشت، حرفی بزند، او گفت:

نظرات او را ندیدم ولی ما به این توجهی نداریم که چه اتفاقاتی که رسانه‌ها می‌افتد، مخصوصا پس از این که نتیجه بدی کسب کرده باشیم. نمیخواهیم انرژی و روحیه منفی به تیم تزریق کنیم.

ما مثبت اندیش می‌مانیم و با قطعیت می‌توانیم بگویم که رهبران زیادی در تیم داریم. من کاپیتان هستم و افرادی در بین بازیکنان و دیگر اعضا تیم در اطرافم هستند که خود توانایی رهبری تیم را دارند.

پس با قاطعیت می‌گویم، رهبران زیادی در تیم داریم.

اوله گونار سوسشائر همچنین در مصاحبه خود می‌گوید نمی‌خواهد او و بازیکنانش چندان به حرف‌هایی که روی کین در شبکه Sky Sport پس از شکست مقابل آرسنال زده، توجه کنند.

حقیقتش این است که روی همیشه رک و راست حرفش را می‌زند. هر کدام از ما شغل‌های متفاوتی داریم. کار روی بیان کردن نظراتش است و من همیشه به حرف‌هایش گوش می‌دهم، ولی ما با بازیکنان فوق العاده و گروه قوی که در اختیار داریم حرف‌های او را فراموش کرده و مطمئنم پاسخی به انتقادات خواهیم داد.

بابت بازیکنانی که در اختیار داریم بسیار خوشحال و راضی هستم.

 

۰ Comments