جایگزین مسیر

هشدار آندر هررا به تاتنهام در مورد بازی روز شنبه

by | آبان , ۴ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد-آندر هررا هافبک اسپانیایی منچستریونایتد به تاتنهامی ها هشدار داد که در دیدار شنبه دو تیم در اولدترافورد قصد دارند مسیر قهرمانی خود در لیگ برتر را هموار کنند .

هررا معتقد است بازی مقابل تاتنهام یکی از بازی های کلیدی تیم مورینیو برای کسب مقام قهرمانی است و در صورت کسب پیروزی راه قهرمانی تا حدود زیادی هموار میشود .

تساوی بدون گل مقابل لیورپول و شکست شوکه کننده مقابل هادرسفیلد اختلاف دو تیم شهر منچستر در صدر جدول را به ۵ امتیاز افزایش داد و شاگردان مورینیو باید این ۵ امتیاز را در دیدار های پیش رو جبران کنند .

شاگردان مورینیو در دیدارهای بعدی خود در لیگ برتر باید به ترتیب با تیم های لندنی تاتنهام و چلسی دیدار کنند و اگر در این دیدارها شکست بخورند اختلاف امتیازی آنها با تیم سیتی به ۱۱ امتیاز خواهد رسید که کار را برای شیاطین سرخ بسیار سخت میکند .

آندر هررا در مورد دیدار با تاتنهام گفت:

تاتنهام طی چند فصل اخیر همیشه تیم مدعی بوده است و پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند .

آنها همیشه یکی از رقبای اصلی تیم ما بوده اند و این مسئله باعث جذاب شدن دیدار شنبه میشود .

ما دیدار تاتنهام مقابل رئال را مشاهده کردیم در آن بازی تاتنهام چیزی از رقیب خود کم نداشت و این نشان از کیفیت بالای تاتنهام دارد .

اسپرز تیمی سازمان یافته است و بازیکنان توانایی مثل هری کین – کریستین اریکسن – دله علی و هیونگ مین سون را در خط حمله ی خود دارند و حتی پشت سر آن ها نیز بازیکنانی هجومی وجود دارد .

این مسابقه یک بازی کاملا دشوار برای تیم ما خواهد بود ولی ما در ورزشگاه خانگی خود و در مقابل چشم هواداران بازی میکنیم و برای کسب پیروزی و سه امتیاز به مصاف رقیب خود خواهیم رفت .

برای دیدار شنبه مقابل تاتنهام قطعا به حمایت هواداران پرشور خود نیاز داریم و با کسب پیروزی مقابل تاتنهام گام بلندی را خواهیم برداشت .

 

۰ Comments