جایگزین مسیر

هفته ای بزرگ برای شاگردان مویس

by | مرداد , ۱۴ , ۱۳۹۲

منچستریونایتد امروز به سوئد سفر می کند، در آغاز هفته ای که یونایتد سه بازی در سه شهر مختلف انجام می دهد و دیوید مویس این فرصت را دارد که اولین قهرمانی اش با شیاطین سرخ را در جام خیریه جشن بگیرد.

شیاطین سرخ 7 روز شلوغ را پیش رو دارند که با بازی مقابل AIK در استکهلم آغاز می شود، پس از آن در اولدترافورد در بازی بزرگداشت فردیناند به مصاف سویا می روند و در نهایت مسابقه جام خیریه رادر ومبلی مقابل ویگان برگزار خواهند کرد.

انتظار می رود مویس همه بازیکنان خود را به طور کامل به سوئد ببرد و بازیکنانی که تور پیش فصل را به دلیل مصدومیت یا استراحت از دست داده اند نیز در این سفر حاضر باشند. هر سه بازی این هفته می تواند چالش و امتحان سختی برای نخستین بازی یونایتد در لیگ مقابل سوانسی در روز 17 آگوست باشد، اما مطمئنا بازی جام خیریه مقابل ویگان برای بازیکنان، هواداران و به ویژه رئیس جدید یونایتد، از اهمیت بیشتری برخوردار است. بازی جام خیریه اولین بازی رسمی دیوید مویس با یونایتد است و او این فرصت را دارد که فصل جدید را با یک قهرمانی آغاز کند.

مویس در گفتگو با ماهنامه “اینساید یونایتد” تاکید می کند که دوست دارد جام قهرمانی را در ومبلی بالای سر ببرد، اگرچه می داند این قهرمانی متعلق به فرد دیگری است: “من همه تلاشم را می کنم تا اولین قهرمانی را به دست بیاورم. ولی اگر این جام را ببریم، می دانیم که این قهرمانی متعلق به سر الکس است. به خاطرعملکرد خوب او در فصل پیش است که ما در حال حاضر در جام خیریه هستیم. من سعی می کنم تیمم را در این جام به قهرمانی برساتنم اما بیشترین سهم این قهرمانی به سر الکس تعلق دارد.”

منچستر یونایتد سه شنبه 15 مرداد با AIK (ساعت 22 به وقت تهران)، جمعه 18 مرداد با سویا (ساعت 23 به وقت تهران) و یکشنبه 20 مرداد با ویگان (ساعت 17:30 به وقت تهران) بازی خواهد کرد.

مقاله ای از “نیک کوپک” برگرفته از سایت رسمی منچستریونایتد

۰ Comments