جایگزین مسیر

همشیک با 11 گل و 18 پاس گل و 35 میلیون قیمت

by | دی , ۲۵ , ۱۳۹۲

بر طبق آخرین گزارشات رسیده, منچستریونایتد قصد دارد برای خرید مارک همشیک اقدام کند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز سرمربی منچستریونایتد چند روز قبل برای دیدن بازی یوونتوس برابر کالیاری به ایتالیا رفته بود اما علی رغم اینکه همه خبر از علاقه یونایتد برای خرید پل پوگبا و آرتورو ویدال می دادند, بازیکن جدیدی با یونایتد لینک شد.

آن بازیکن, هافبک اسلوواک ناپولی, مارک همشیک می باشد که آمار خیره کننده ای در فصل گذشته سری آ به نام خود ثبت کرده است. او در فصل 2012/13 لیگ ایتالیا 11 گل و 18 پاس گل داده است.

خبرگزاری های ایتالیایی اکنون گزارش داده اند که منچستریونایتد این بازیکن اسلوواک را در صدر اهداف خود در پنجره نقل و انتقالات قرار داده است.

همشیک در فصل جاری نیز 6 گل برای ناپولی به ثمر رسانده است و تنها یک پاس گل داده است. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که او به دلیل مصدومیت انگشت پا از ماه نوامبر تاکنون نتوانسته است برای ناپولی زیر نظر رافائل بنیتز به میدان برود.

همشیک می تواند خرید فوق العاده ای برای یونایتد باشد, بازیکنی با توانایی های منحصر بفرد که می تواند روند بازی ها را به سود تیمی که در آن حضور دارد, تغییر بدهد.

شاید عملی شدن این انتقال درخواستی جاه طلبانه باشد و احتمال رخ دادن آن در ژانویه بسیار کم می باشد. در شرایطی که تنها سه تیم در سری آ می توانند به لیگ قهرمانان راه یابند, ناپولی به این سادگی ها یکی از ستارگان تیمش را در میانه فصل بفروش نمی رساند.

همچنین از جهاتی دیگر به نظر نمی رسد رافائل بنیتز دوست داشته باشد بازیکن تیمش را به رقیب قدیمی خود در زمان هدایت لیورپول یعنی دیوید مویز که هدایت تاقی ها را بعهده داشت, بفروشد.

شاید یونایتد در تابستان بتواند این ستاره اسلوواک را به الدترافورد بیاورد.

به نظر شما آیا همشیک هافبکی ایده ال برای یونایتد می باشد؟

۰ Comments