جایگزین مسیر

هنریکوئز:احساس می کنم در خانه هستم

by | شهریور , ۲ , ۱۳۹۲

انجلو هنریکوئز در مصاحبه ای با شبکه باشگاه, اظهار کرده است که بودن در منچستریونایتد, حس بودن در خانه را می دهد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن جوان شیلیایی در بازی دوستانه منچستریونایتد با AIK در استکهلم, اولین گلش را با پیراهن شیاطین سرخ به ثمر رساند و همچنین در پیروزی تیم زیر 21 سال باشگاه برابر وست بروم با نتیجه 4 بر 0 توانست گلزنی کند. پس از اینکه فصل گذشته در ویگان اتلتیک به طور قرضی بازی کرد, این مهاجم مرکزی تمایل دارد تا فرصت های بیشتری بدست بیاورد و ارزش های خود را ثابت کند.

او پس از بازی در هاوثورنز گفت: همیشه گلزنی برای مهاجمان مسئله مهمی می باشد برای اینکه به شما اعتماد به نفس می دهد. من از لحاظ جسمانی , احساس می کنم, بسیار آماده هستم و پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشته ام. من فرصت بازی بیشتری در تیم ذخیره ها بدست می آورم و می خواهم دقایقی نیز در تیم اصلی بازی کنم.

“من همیشه باید حرکت رو به جلوی خودم را حفظ کنم, تلاشم را ادامه بدهم و به دنبال راه یافتن به تیم اصلی باشم. در ابتدا, بودن در اینجا سخت بود اما اکنون من به مسائل مختلف عادت می کنم, مانند آب و هوا و زبان. هم تیمی های من به خوبی با من رفتار می کنند و من در اینجا بسیار راحت هستم. احساس بودن در خانه را دارد.”

“این فصل, من تنها نیاز دارم تا بازی های زیادی به میدان روم و پیشرفتم را ادامه دهم, آماده باشم و در طول فصل به گل زدن ادامه بدهم. من امیدوارم گل های زیادی به ثمر برسانم.”

هنریکوئز همچنین امیدوار است هم تیمی آمریکای جنوبی او گیلرمو والرا نیز به زندگی در منچستر عادت کند.

“او همانند من است زمانی که من به اینجا آمده بودم, او انگلیسی نمی تواند صحبت کند و این مسئله برای او کمی مشکل است اما او به خوبی در زمین تلاش می کند و مهمترین مسئله همین است.”

“من سعی می کنم کمک زیادی به او بکنم اما انگلیسی من نیز زیاد خوب نیست. نهایت تلاشم را می کنم!”

۰ Comments