جایگزین مسیر

هکتور مورنو در راه یونایتد؟

by | خرداد , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد

با امدن ون خال به یونایتد شاگرد سابق او هکتور مورنو شاید به یونایتد بیاید.منابع اسپانیایی مدعی شدند ون خال او را زیر نظر دارد.شاگرد سابق ون خال در الکمار به ادعای منبع اسپانیایی مشتاق حضور دوباره در کنار این مربی می باشد.

روزنامه دیلی اکسپرس در طی مقاله ای اعلام کرد شیاطین سرخ و اینتر میلان خواهان  مدافع اسپانیول می باشند.قیمت او حدو 8 میلیون پوند پیش بینی شده است و این روزنامه مدعی شد اشنایی این مدافع با ون خال شانس یونایتد در این رقابت افزایش می دهد.

مورنو 26 ساله به همراه مکزیک در جام جهانی هم حضور خواهد داشت و با 50 بازی ملی یکی از باسابقه های تیم ملی مکزیک به حساب می اید.او از سال 2011 در تیم دوم شهر بارسلون بازی می کند و اخیرا به عنوان نیمکت نشیتن استفاده می شد و به نظر می اید او در تابستان خواهان جدایی از این تیم باشد.

اگر چه یونایتد با نتایج فصل قبل خود قدرت خریدش را از دست داده است اما به نظر می اید گزینه های ایده ال تری نسبت به مورنو بتواند جذب کند.

یکی از عادت های ون خال وفاداری نسبت به بازیکنان قدیم خود است و به نظر می اید برای جذب مورنو این فاکتور نقش به سزایی داشته باشد.

در خریدن مدافع توسط یونایتد در تابستان شکی نیست اما ون خال باید توجه کند او می خواهد جانشینی برای مدافعانی همچون ویدیچ و فردیناند پیدا کند و بازیکنانی مانند مورنو شاید خیلی مورد حمایت هوادارن یونایتد قرار نگیرند.

به نظر شما مورنو در حد و اندازه های حضور در خط دفاع یونایتد می باشد؟

 

 

۰ Comments