جایگزین مسیر

صحبت های هکتور مورنو در مورد درگیری با شاو

by | شهریور , ۲۵ , ۱۳۹۴

صحبت های هکتور مورنو در مورد درگیری با شاو

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – مدافع پی اس وی آیندهوون از بازیکن منچستر یونایتد، لوک شاو، بخاطر درگیری که موجب شکستن پای او شد، عذرخواهی کرد. اما او اعتقاد دارد که تکل او خطا نبوده است.

سه شنبه شب در جریان باخت ۲-۱ به پی اس وی آیندهوون در استادیوم فیلیپ، بازیکن تیم ملی انگلستان دچار مصدومیت بسیار شدید و عذاب آوری شد که مشکلات زیادی را برای مردان لوئیس فن خال ایجاد کرد.

مدافع مکزیکی با لوک شاو در نیمه اول این بازی درگیری سختی پیدا کرد و پای بازیکن سابق ساوتهمپتون از دو ناحیه شکسته شد.

با وجود آنکه مورنو بخاطر این درگیری از خود بسیار نا امید شده است اما می گوید که برای جلوگیری از ادامه حرکت بازیکن منچستر یونایتد مجبور به این درگیری شده است.

 مورنو در گفتگو با گاردین گفت:

نمی دانم چه اتفاقی افتاد.

من یادم نمی آید که چه اتفاقی افتاد، اما الآن احساس بدی دارم. من در آن برخورد شرکت داشتم. من بسیار متأسف هستم.

به گمانم که خطا نبود و من توپ را زدم. اما در چنین موقعیتی برای من اهمیتی ندارد که خطا بود یا خیر. من احساس بدی نسبت به او و خانواده اش دارم.

نمی دانم که این مصدومیت تا چه اندازه بد است. من چنین شرایطی را در جام جهانی تجربه کردم. خیلی سخت است که بگویم چه اتفاقی افتاد. امیدوارم که او در سریعترین زمان ممکن به میادین بازگردد.

با نمایش های با ثبات شاو برای تیم باشگاهی و ملی در ماه های اخیر، طرفداران یونایتد نسبت به مصدومیت او احساس بدی داشته و بسیار پریشان احوال هستند.

مصدومیت شاو باعث شد که نظم تیمی شیاطین سرخ تغییر کرده و مارکوس روخو به قلب دفاع رفته و دالی بلیند در دفاع چپ به بازی گرفته شود.

با مصدومیت شاو، شانس او برای بازی در ترکیب تیم ملی انگلستان در مسابقات یورو ۲۰۱۶ در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

به نظر شما، آیا مورنو در مصدومیت شاو مقصر بود؟

۰ Comments