جایگزین مسیر

هیجان گیگز از مربیگری+اضافه شدن ون پرسی

by | تیر , ۲۳ , ۱۳۹۲

رایان گیگز از پست جدید خود در یونایتد به عنوان مربی- بازیکن لذت می برد و بیان کرد که در حال حاضر از یک منظر دیگر به بازی نگاه می کند.

.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – گیگز که در اوایل این ماه به این پست منصوب شد و در حال حاضر در کنار کادر جدید مربیگری شیاطین مشغول مشغول اموختن است ، فکر میکند که هنوز کاملا با نحوه ی کار اشنا نیست.
“تا به اینجا همه چیز خوب بوده است و من واقعا هیجان زده شده ام”
” نکته مهم این است که باید تعادل را رعایت کنیم چرا که من هنوز در حال بازی کردن هستم ولی به اندازه ی کافی از بازی کردن لذت برده ام.”
“یک مربی دوست دارد تا تیم را هدایت کند ولی الان با وجود  جیم لومسدن ، استیو راند و فیل نویل، این موضوع برای من زیاد اهمیت ندارد. من بیشتر میخواهم با پشت صحنه اشنا شوم و ببینم که کارها چگونه پیش میروند.”
“این کار کاملا با بازی کردن متفاوت است، حتی در حالی که من حدود 20 سال است که دارم بازی میکنم، اکنون دارم وجه های دیگر این کار را میبینم که چگونه برای یک بازی باید اماده شویم.”
” این واقعا چیزی است که من تا بحال به عنوان بازیکن تجربه نکرده ام. من چیزهایی میدانم و از چیز هایی نیز بی اطلاع هستم. این یک اموزش واقعی است”
رایان گیگز همچنان درگیر بازیگری نیز می باشد و در اولین بازی تور پیش فصل منچستر یونایتد در برابر ستارگان لیگ تایلند به مدت یک ساعت توانست بازی کند.
جوانان منچستر یونایتد در بازی با ستارگان لیگ تایلند توانستند توجهات را معطوف خود کنند به طوری که این بازیکن ولزی در این باره میگوید :
“من واقعا تعجب کرده ام. عدنان عالی کار کرد و به نظر می اید که چشم انداز درخشانی پیش رو دارد.گ
” او در تمرینات پیش فصل مدتی با ما تمرین کرد و استعداد خود را نشان داد.”
” اکنون تنها به تجربه ی وی بستگی دارد، باید از بازیکنان بزرگتر یاد بگیرد و کارها را به بهترین شکل انجام دهد.او هنوز بازیکن جوانی است و برای رسیدن به اهدافش وقت کافی دارد ”
” ویلفرد به عنوان بازیکن ذخیره به میدان امد و با بدشانسی نتوانست گلزنی کند. جس لیندگارد هم بعد از ورود به زمین توانست چند شوت روانه ی دروازه کند.”
” این بازی ها تجربه ی خوبی برای بازیکنان جوان میباشد چرا که میتوانند تجربه ی بازی کردن در برابر جمعیت زیاد را کسب کنند”
” نه تنها ویلفرد بلکه تمام این بازیکنانی که نام بردم اینده ی بزرگی دارند . همه ی انها هیجان خاصی دارند و در چنین بازی هایی تجربه کسب خواهند کرد.”
این گفتگو ی رایان گیگز با شبکه ی PA Sport می باشد.

——————————————————————————————————————————————————————–

و اما امشب رابین ون پرسی مهاجم هلندی شیاطین سرخ در سیدنی به جمع بازیکنان منچستر یونایتد اضافه شد.

.

۰ Comments