جایگزین مسیر

هیجان ستاره یونایتد در آستانه دیدار این تیم در لیگ قهرمانان

by | اسفند , ۶ , ۱۳۹۲

درن فلتچر از سال 2012 تا به امروز نتوانسته است در بازی های اروپایی برای منچستریونایتد به میدان برود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – درن فلتچر هافبک باتجربه اسکاتلندی شیاطین سرخ می تواند در بازی امشب پس از 14 ماه دوری از رقابت های اروپایی بار دیگر ا پیراهن منچستریونایتد به میدان برود.

درن فلتچر در آستانه بازگشت به بازی های اروپایی هیجان زده شده است و می گوید او “کار ناتمامی” در رقابت های اروپایی دارد.

فلتچر به دلیل بیماری بدی که داشت پس از دیدار شیاطین سرخ برابر کلوژ رومانی در تقریبا دو سال پیش که با شکست 1 بر 0 شیاطین سرخ به پایان رسید تا به امروز نتوانسته است در هیچ یک از بازی های اروپایی شیاطین سرخ به میدان برود.

فلتچر همچنین خاطرات ناراحت کننده ای نیز در فصول گذشته این رقابت ها داشته است, او در فینال لیگ قهرمانان در سال 2008 در مسکو که به پیروزی شیاطین سرخ در ضربات پنالتی برابر چلسی انجامید در جمع نیمکت نشینان شیاطین سرخ حضور داشت و وارد میدان نشد. در فینال سال 2009 نیز او به دلیل محرومیت نتوانست در فینال حضور داشته باشد. در فینال ومبلی 2011 نیز او در ترکیب 18 نفره شیاطین سرخ به دلیل همین بیماری بدی که دچار آن شده بود, نتوانست برای بار سوم شانس حضور در فینال لیگ قهرمانان را پیدا کند.

اما اکنون ابن بازیکن 30 ساله دوباره به میادین برگشته است و تحت هدایت سرمربی جدید شیاطین سرخ, دیوید مویز به جایگاه قبلی خود در تیم برگشته است.

دیوید مویز از فلتچر در بازی های مرحله گروهی استفاده نکرد اما اکنون نام او در لیست بازیکنان یونایتد در مرحله حذفی قرار گرفته است, در همین راستا درن نیز مصمم است تا جبران زمان های ازدست رفته را بکند.

حضور داشتن در ترکیب تیم برای لیگ قهرمانان اتفاق بسیار بزرگی برای من می باشد. دیدن نامم در لیست ارسالی برای این رقابت ها اتفاق خوبی بود. مربی احساس می کرد که من نمی توانم در بازی های گروهی تیم حضور داشته باشم و به همین خاطر نام من را در لیست قرار نداد. این تصمیم مربی مشخص شد که درست بوده است اما اکنون من به تیم برگشته ام و از بازی هایی که تیم در بکسینگ دی داشت در ترکیب تیم حضور دارم.

به همین خاطر من می خواهم جزئی از این تیم باشم. این چالش جدید من است که در این بازی ها در ترکیب تیم حضور داشته باشم. من کار ناتمامی در رقابت های لیگ قهرمانان دارم و خوبه که می توانم این کار را به اتمام برسانم.

فلتچر تایید می کند که این رقابت ها اهمیت بسیار زیادی برای یونایتد دارد زیرا آنها از رقابت برای قهرمانی در لیگ خارج شده اند و دیگر در جام حذفی و اتحادیه نیز حضور ندارند.

یونایتد هنوز برای قرار گرفتن در رتبه چهارم لیگ برتر تلاش می کند اما لیگ قهرمانان نیز آخرین فرصت برای کسب مدال در فصل جاری برای شیاطین سرخ محسوب می شود.

ما هنوز در لیگ قهرمانان حضور داریم و این رقابت های اهمیت بسیار زیادی برای ما پیدا کرده است. هیچ شکی وجود ندارد که ما در 11 بازی نهایی خود در لیگ قصد داریم تا با کمک همدیگر روند خوبی را در یش بگیریم تا از قرار گرفتن تیم در جمع 4 تیم برتر لیگ اطمبنان حاصل کنیم.

این هدف چالشی برای ما خواهد بود. ما در شرایطی قرار داریم که چالش برانگیز می باشد. ما باید تا زمانی که از تیم های دیگر عقب هستیم بازی های خودمان را ببریم. اگر تیم هایی که جلوتر از ما قرار دارند به روند پیروزی های خود ادامه دهند, آن وقت این هدف دیگر برای ما دست یافتنی نخواهد بود.

تمام کاری که می توانیم انجام دهیم این است که به وضعیت خودمان فکر کنیم و به روند پیروزی برگردیم, این باشگاه را به لیگ قهرمانان در فصل آینده برسانیم و در شرایط خوبی لیگ را به اتمام برسانیم. این مسئله به ما در آغاز فصل آینده کمک خواهد کرد.

۰ Comments