جایگزین مسیر

واران تا هفته ی دیگر شرایطش مشخص خواهد شد

by | تیر , ۲۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به ادعای مارکا مدافع جوان رئال مادرید که تاکنون در مذاکرات با رئال مادرید موفق نبوده است مد نظر باشگاه های یونایتد و چلسی است و رئال تمام سعی خود را می کند تا در هفته ی رو به رو او را راضی کند.

واران در مذاکرات قبلی خود با رئال مادرید درخواست داشت تا حقوقش که 25000 هزار پوند در هفته است سه برابر شود و به این دلیل در آن مذاکرات نتیجه ی خوبی رقم نخورد و این بهترین فرصت برای یونایتد و چلسی بود.

مارکا مدعی شد ایجنت واران با این دو باشگاه انگلیسی نیز ملاقاتی را داشته است و یونایتد و چلسی اعلام آمادگی کرده اند که چه بسا از این مبلغ بیشتر را بپردازند.

فلورنتینو پرز از علاقه ی انجلوتی به این مدافع آگاه است و در صدد است در مذاکرات جدید این بازیکن را راضی کند اما با توجه به درخشش واران در جام جهانی او قصد دارد در ترکیب ثابت باشد و این موضوع احتمال جدایی او از رئال مادرید را افزایش می دهد.

مورینیو زمانی که مربی رئال مادرید بود از او به عنوان بهترین مدافع جوان جهان نام برد و دور از ذهن نیست برای جذب او اقدام کند.

ون خال نیز در شروع کار خود در اولدترافورد با مشکل در میانه ی دفاع رو به رو است و دیگر خبری از ویدیچ و فردیناند نیست.

با توجه به خواسته های واران حضور او در یونایتد محتمل تر است چرا که او خواهان حضور در ترکیب ثابت است که با توجه به وجود کیهیل و تری و حتی زوما در چلسی کار سختی است و از طرفی هیچ کس در پرداخت دستمزد با یونایتد توان مقابله را ندارد.

واران می تواند مهره ی ثابت میانه ی دفاع یونایتد باشد و با توجه به اینکه تنها 21 سال سن دارد حدود 20 تا 30 میلیون یورو ارزش دارد و در صورت توافق نکردن با رئال مادرید باید شاهد حضور او در لیگ انگلیس باشیم.

۰ Comments