جایگزین مسیر

وارناک – منچستریونایتد برای زاها بزرگ است

by | شهریور , ۲۴ , ۱۳۹۳

مدیر کریستال پالاس اعتقاد دارد که شیاطین سرخ زمان “آموزش” جوانان را ندارند و امیدوار است زاها در پالاس به درخشش ادامه دهد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – نیل وارناک باور دارد که منچستریونایتد برای توسعه و نظارت بر زاها بیش از حد بزرگ است.

زاها در فصل اول حضورش در الدترافورد نتوانست تاثیری بگذارد و بعد از نیم فصل قرضی در کاردیف امسال با قراردادی یک ساله وقرض به پالاس بازگشت.

زاها پس از خروج از پالاس تلاش کرده است اما وارناک معنقد است که برای درخشش دوباره باید به تیمی بازگردد که از آن جا شروع کرده است.

او می گوید:

منچستریونایتد شاید بیش از حد بزرگ باشد. آن ها زمان آموزش دادن به بازیکنان جوان را مانند باشگاهی مثل پالاس ندارند. بازیکنانی مانند زاها همیشه نیاز به آموزش دارند. او سریع با پول درگیر شد و این دشوار بود.

وارناک همچنین صحبت هایی مبنی بر این که رفتار زاها یکی از دلایل عدم موفقیت وی در یونایتد بوده را رد کرد.

وارناک گفت:

از من درمورد رفتار وی سوال شد ، ولی رفتار بدی ندارد ، او نیاز مند راهنمایی است.

او کمی شبیه ویکتور موزس است ، ویکتور نیز بعضی اوقات خودخواهانه بازی میکرد ، من یک بار به او گفتم می توانی برای کشورت بازی کنی و به یک زندگی افسانه ای دست پیدا کنی و یا اینکه بعد از چند سال به برامبلی برود.

او یک شب به کاردیف رفت ، من هرگز تلاش و سخت کوشی را در زندگی اش ندیدم. سپس شگفت انگیز برگشت من نا امیدی در او دیدم چون از جایگاه معمولی راضی بود.

۰ Comments