جایگزین مسیر

والنسیا:امیدوارم شماره ی25برایم خوش یمن باشد

by | شهریور , ۳۰ , ۱۳۹۲

آنتونیو والنسیا در گفتگو با تلویزیون رسمی باشگاه، mutv ،برای اولین بار توضیحاتی در مورد تغییر شماره ی خود ارائه داد.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – وینگر اکوادوری در شب پیروزی 4-2 برابر بایرلورکوزن یک نمایش برجسته از خود نشان داد و موفق شد گل آخر تیم را نیز به ثمر برساند که قبل از آن موفق شده بود یک پاس گل نیز برای ون پرسی ارسال کند.
اکنون در آستانه ی دربی منچستر آنتونیو والنسیا در گفتگو با تلویزیون رسمی باشگاه از انگیزه ی خود برای تغییر شماره ی پیراهن خود گفت. دیوید مویس و سر الکس فرگوسن هردو معتقدند که تغییر دادن شماره ی پیراهن برای والنسیا از لحاظ روانی بسیار سودمند بوده است.
” من فکر میکنم که این شماره زمانی که همان دفعه ی اول به باشگاه آمدم و به من شماره ی 25 را دادند ، به شماره ی خوبی برای من تبدیل شد.”
“اما اوضاع نیز برای من خیلی خیلی خوب پیش رفت، من با پوشیدن این پیراهن عالی بازی می کردم پس در تابستان به فکر این تصمیم افتادم. شاید اینجوری بتوانم به فرم گذشته ی خودم برگردم. چرا که نه؟ این ایده ی خوبی که دوباره شروع به پوشیدن این شماره بکنم”
” این موضوعی بود که تقریبا مدت طولانی روی آن فکر کردم. به هر حال من فکر میکنم که برایم تغییری داشته است . شاید این فقط یک مسئله ی روانی باشد یا شاید هم به سمبل های خوش شانسی مربوط باشد. تو اکوادور این موارد بسیار زیاد است . شاید خرافه پرستی باشد ولی من امیدوارم که این هنوز هم برای من خوش شانسی بیاورد.”
سر الکس فرگوسن نیز پیشتر درمورد آنتونیو والنسیا به mutv گفته بود :
“آنتونیو دوباره به بهترین شرایط خود بازگشته بود ( در بازی روز سه شنبه) .  او دوباره شماره ی پیراهن خود را تغییر داد . شگفت انگیز است که این موضوع چقدر میتواند روی یک بازیکن تاثیر گذار باشد.”
” شاید این یک کار عالی ای بود که آن را انجام داد. ابتکار خوبی بود که دوباره به شماره ی 25 برگشت و این فوق العاده بود.”

.

BB85DCF680EE492A86DCD64405515B80.ashx

.
والنسیا همچنین تایید کرد که شادی بعد از گل وی در روز سه شنبه یک نوع ادای احترام به هم تیمی سابق و اکوادوری خود ، کریستین “چوچو” بنیتز، بود که در این تابستان در سن 27 سالگی جان خود را از دست داد.
” این وحشتناک بود که او حدود دو ماه قبل از دنیا رفت. او فقط با من دوست نبود بلکه جای برادر من بود و من آن خالکوبی را فقط به خاطر او انجام دادم. من خوشحالی اولین گلم و دیگر گل هایی که امکان دارد در این فصل به ثمر برسانم به وی اختصاص خواهم داد. این یک شوک بزرگ برای همه بود.”

۰ Comments