جایگزین مسیر

وبلاگ ماتا: روز خوبی در دیداری خارج از خانه

by | اسفند , ۱۹ , ۱۳۹۲

هر هفته خوان ماتا نظرات شخصی خود را در بلاگ رسمی خود با هواداران منچستریونایتد در سراسر جهان به اشتراک می گذارد. در اینجا دوباره بخشی از صحبت های این هفته ماتا را برای شما قرار داده ایم.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پیروزی ما در روز شنبه, 3 بر 0 برابر وست بروم, بسیار مهم بود.

البته که من درباره 3 امتیاز بازی صحبت می کنم, اما همچنین به عملکرد تیم نیز باید اشاره کرد. ما نمونه هایی از توانایی هایی که تیم دارد را دیدیم و احساس بسیار مثبتی از این دیدار گرفتیم.

من از بازی که در زمین انجام دادم, لذت بردم و در پایان روز, شما به آن چیزی که زمانی فوتبال بازی می کنید, می رسید. در هر سطحی که بازی کنید.

من دوست دارم که به سه کلین شیت متوالی که در لیگ انجام دادیم, اشاره کنم. برای ما مهم بود که گل نخوریم, تا در نهایت این عملکرد ما همانند گل هایی که به ثمر رساندیم, باشد. برای تقویت این مسئله ما چالش بزرگی در هفته های پیش رو داریم: بازی با لیورپول در الدترافورد.

این بازی معروف به دربی شمال غرب انگلستان, همیشه بازی بزرگی در جزیره بوده است, حتی اگر به جدول لیگ نگاه کنید, در این فصل حساس تر نیز شده است.

در این مرحله, هر بازی مهم است. بازی های کمی باقی مانده است و ما می خواهیم تمام امتیازات را کسب کنیم. من امیدوارم ما همانند بازی شنبه به بازی کردن ادامه بدهیم و هواداران را خوشحال کنیم.

من می خواهم از شما, هواداران برای انتخاب من به عنوان برترین بازیکن ماه منچستریونایتد تشکر کنم, کسب این جایزه در هفته گذشته, برای من افتخاری بود. این جایزه ارزش بسیار زیادی برای من دارد زیرا با رای شما این جایزه داده شده است. این جایزه اعتماد به نفس بسیار زیادی به من می دهد و من امیدوارم این جایزه شروعی برای کسب جایزه های زیاد باشد.

۰ Comments