جایگزین مسیر

ولا:رابین ون پرسی بهترین مهاجم جهان است

by | مهر , ۳۰ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –به گفته کارلوس ولا بازیکن رئال سوسیداد رابین ون پرسی مهاجم منچستر یونایتد بهترین مهاجم نوک دنیا است.

.

.

.

.

.

.

.

.

پیش از بازی چهارشنبه منچستر یونایتد مقابل سوسیداد کارلوس ولا هم تیمی سابق رابین ون پرسی در آرسنال مهاجم یونایتد را مورد ستایش قرار داد.

به گفته ملی پوش مکزیکی سوسیداد وقتی هم تیمی رابین در ورزشگاه امارات بوده است همیشه از رابین مشاوره و نکته های زیادی را یاد گرفته ام.

کارلوس ولا با مصاحبه ای که با ایدپندنت داشته است می گوید که رابین یک بازیکن فوق العاده هست و بازی در کنار او لذت بخش است و در دورانی که در آرسنال با هم داشته اند نکات زیادی را از رابین یاد گرفته است.

من و او همیشه در تمرینات و اتاق استراحت با هم بودیم و در مورد مسائل زیادی با هم به گفت و گو می پرداختیم به خصوص درباره فوتبال او به خوبی درباره این مسائل توضیح می داد و من از راهنمایی هایی که رابین در دوران فوتبالی ام در آرسنال به من کرده است از او بسیار سپاسگزارم.

ولا پس از جدایی از آرسنال و ملحق شدن به سوسیداد در سال 2012 پیشرفت چشمگیری در فوتبال خود داشته است.ولا که 36 بازی برای سوسیداد انجام داده است 16 گل به ثمر رسانده است و این فصل بهترین گلزن سوسیداد در لالیگا می باشد و در حال حاضر او بهترین بازیکن سوسیداد می باشد.

ولا ادامه می دهد “که او پس از انتقال به سوسیداد پیشرفت زیادی کرده است هر هفته که میگذرد من پیشرفت زیادی می کنم و با انگیزه تر نسبت به قبلا بازی می کنم و می خواهم برای سوسیداد بازیکن مفیدی باشم.”

و او همیچنین درباره هرناندز هم وطن خود می گوید که خاویر در زمان سر الکس بازی های خوبی را به نمایش می گذاشت و نقش به سزایی در موفقیت های یونایتد در قدیم داشته است اما اکنون با آمدن سرمربی جدید دیوید مویس به خاویر کمتر بازی می رسد و من از این بابت ناراحت هستم چون او استعداد خوبی در گلزنی دارد.

Manchester United v Wigan Athletic - FA Community Shield

ولا افزود”من و خاویر 14 15 بازی کنار هم در تیم ملی مکزیک کنار هم بازی کرده ایم و قبل از آمدن به اروپا تلاش خود را می کردیم که روزی در اروپا به بازی خود ادامه دهیم.

خاویر یک بازیکن خوب است ولی با حضور وین رونی و رابین ون پرسی در نوک حمله کار برای خاویر هرناندز سخت خواهد بود ولی او باید تلاش خود را بکند تا در منچستر یونایتد موفق باشد.

 

۰ Comments