جایگزین مسیر

ولبـک : چهار بـازی آیـنده یـونـایـتد بسیـار مهم است

by | اسفند , ۹ , ۱۳۹۱

چهار بازی آینده ی شیاطین سرخ در ورزشگاه اولدترافورد و در سه رقابت مختلف خواهد بود و مهاجم تیم ملی انگلستان می خواهد یونایتد همچنان شانس خود را برای سه گانه حفظ کند.

دنی ولبک بر این باور است که چهار بازی آینده در اولدترافورد برای منچستر یونایتد بسیار مهم خواهد بود و یونایتد با نتیجه گرفتن در این بازی ها شانس خود را برای سه گانه حفظ خواهد کرد.

شیاطین سرخ با 12 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار گرفته اند و در روز شنبه به مصاف نوریچ خواهند رفت، در حالی که روز سه شنبه در لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید خواهند رفت.

همچنین یونایتد در روز یکشنبه ی دو هفته ی آینده در جام حذفی به مصاف برنده ی بازی میدلزبورو با چلسی خواهد رفت و رئیس سر الکس فرگوسن می خواهد از این بازی ها به طور کامل بهره برداری کند.

ولبک به وب سایت رسمی باشگاه گفت: ” مربی و کمک مربیان به دنبال تکرار این واقعیت هستند که بازی بعدی مهم ترین (بازی) است. ”

” من فکر می کنم که همه ی تیم به همین موضوع فکر می کنند و همه ی ما با این ذهنیت به بازی بعدی می رویم و نیاز به پیروزی داریم که به (این روند خودمان) شتاب دهیم. ”
” هنگامی که ما به مصاف رئال مادرید می رویم، خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد ؟ این خوب است که برای چهار بازی آینده مان به جایی سفر نمی کنیم و ما سعی می کنیم که در هر بازی پیروز شویم. ”

” این به خوبی تیم ما اعتبار می دهد زیرا که هر بازیکن تنها برای جای خود در حال مبارزه است. همه ی آنها می خواهند هنگامی که بازی می کنند بهترین عملکردشان را در هر مسابقه ای داشته باشند، ما هنوز در سه رقابت حضور داریم و در عین حال ما به پایان این فصل نزدیک می شویم.این برای کل تیم خوب است. ”

منچستر یونایتد فصل 1999-1998 را با یک سه گانه ی تاریخی به پایان رساند.در آن فصل شیاطین سرخ با پیروزی در برابر نیوکاسل و بایرن مونیخ در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا، قهرمان این دو جام شدند، در حالی که در لیگ برتر هم قهرمان شده بودند و سر الکس فرگوسن یک فصل فوق العاده را سپری کرد.

ولبک به MUTV گفت: “ما امیدواریم که بتوانیم از این موقعیت نهایت استفاده را داشته باشیم.”

۰ Comments