جایگزین مسیر

ولبک از بازی کنار رونی لذت می برد

by | مهر , ۲۳ , ۱۳۹۱

دنی ولبک از بازی در کنار وین رونی در تیم ملی انگلستان لذت می برد. او اکنون توجه خود را بر گلزنی برای انگلستان در رقابت های انتخابی جام جهانی متمرکز کرده است.انگلستان خود را بازی در روز سه شنبه مقابل لهستان آماده می کند.
ولبک و رونی که به طور موثری برای منچستر یونایتد بازی می کنند و در حال حاضر این درک متقابل از بازی همدیگر به مرحله ی بین المللی رسیده است. هر دو در پیروزی 5-0 مقابل سان مارینو در ومبلی دو گل به ثمر رساندند و در حال حاضر امیدوارهستند که با پیروزی در ورشو گام دیگری را برای صعود به جام جهانی 2014 بردارند.

ولبک گفت: “من با وین در خط حمله ی یونایتد بازی کرده ام و واقعاً از بازی کردن کنار او در تیم ملی انگلستان لذت می برم. زمانی که موقعیتی در داخل و یا اطراف محوطه جریمه به وجود می آید، ما می توانیم سبک های مختلف بازی ترکیبی خود را انجام دهیم.”

وی ادامه داد: ” در حال حاضر ما بازی با لهستان را در پیش داریم.این یک بازی دشوار است اما ما قصد داریم در زمین مسابقه، قدرت خود را نشان دهیم و چیزی را که قادر به انجام آن هستیم، به همه نشان دهیم.”

وی گفت: ” ما اکنون در صدر این گروه هستیم.ما می خواهیم در صدر بمانیم، این هدف اصلی ماست و همچنین می خواهیم بازی ها با موفقیت به پایان برسانیم.”

ولبک از کاپیتانی رونی در برابر سان مارینو تحت تأثیر قرار گرفته است.

وی گفت: “به عنوان یک کاپیتان، او بسیار خوب عمل می کند. او همیشه با شما صحبت می کند و هنگامی که ممکن است در حال انجام کار اشتباهی باشید به شما کمک می کند که بدانید چه کاری را باید انجام دهید، . او می خواهد به همان خوبی هنگامی که او بازوبند را نمی بست باشد، پس واقعاً هیچ تفاوتی در بازی او وجود ندارد. ”

ولبک اصرار دارد که انگلستان می تواند از عملکرد خود در برابر سان مارینو راضی باشد.

وی گفت: “این یک بازی همراه با صبر و شکیبایی بود. آنها به ومبلی آمدند و تمام تیم آنها کاملاً دفاع می کردند.بنابراین واضح است که شکستن این خط دفاعی دشوار خواهد بود.”

“من فکر می کنم، در آن بازی، ما می توانستیم کمی بهتر عمل کنیم اما آنها با قلب خود بازی کردند و فکر می کنم که با به ثمر رساندن پنج گل عملکرد خوبی داشتیم.”

۰ Comments