جایگزین مسیر

ولبک : گلزنی مقابل تیمم اتفاق عجیبی بود .

by | فروردین , ۳۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – آمار گل های زده ولبک در این فصل با کریس اسمالینگ برابری می کند . اما او یکی از گل های خود را در اولترافورد و در مقابل تیم سابق خود ، منچستر یونایتد به ثمر رساند و پس آن به شدت به خوشحالی پرداخت .

البته او بعد از بازی اعتراف کرد که بازی مقابل تیم سابقش کار سختی بوده است و هنوز خود را یکی از طرفداران یونایتد می داند .

او امروز در توضیحات بیش تری را در این باره ارائه کرد :

 

برای من اتفاق بسیار نامأنوسی بود که به عنوان یک حریف به اولترافورد برگردم . عجیب تر از آن لحظه ای بود که قبل از بازی و در حال گرم کردن خود را در مقابل یونایتدی ها میدیدم . احساس عجیبی بود . اما شما باید با این شرایط کنار بیاید و فکر این یک بازی است همانند دیگر بازی ها ، به باشگاهی برگشته بودم که مرا به فروش رسانده بود جایی که سال ها هواداران مرا حمایت می کردند ، جایی که باید با تیم سابقم بازی می کردم ، مقابل دوستان قدیمی ام ، اتفاق عجیبی بود . اما من گل زدم یک گل مهم در یک بازی بزرگ که ما را به نیمه نهایی می رساند . لحظه سختی بود و خوشحالی کردن دست خودم نبود البته باید بگویم که قبل از بازی تصمیم داشتم در صورت گلزنی این کار را انجام ندهم و فقط می خواستم بازی خودم را انجام بدهم و به تیمم کمک کند به مرحله بعدی برسد .

 

۰ Comments