جایگزین مسیر

ونخال از صحبت درباره یونایتد اجتناب کرد؛آیا او به طور تصادفی لو داد که سرمربی یونایتد شده است؟

by | اردیبهشت , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-ونخال امروز در کنفرانس خبری اش در هلند از هرگونه صحبت درباره انتخاب شدن به عنوان سرمربی منچستریونایتد اجتناب کرد.

خبرها حاکی از این بودند که قرارداد ونخال هفته ی گذشته به صورت رسمی اعلام  خواهد شد اما هیچ اتفاقی نیفتاد و اکنون خبرها می گویند که این هفته زمانی است که درپی پایان فصل ونخال به عنوان سرمربی معرفی خواهد شد.

اما ونخال همچنان تمام توجه خود را به آماده سازی تیم ملی هلند برای جام جهانی گذاشته است و خبر جدیدی درباره ی سرمربیگری منچستریونایتد نمی دهد.

او گفت:

“من امروز در حال صحبت درباره ی تیم ملی هلند هستم.من درباره منچستریونایتد صحبتی نخواهم کرد.”

“شما باید تا زمانی که این پروسه تکمیل شود صبر کنید.اگر می خواهید بیشتر بدانید باید از منچستریونایتد یا شاید باشگاهی دیگر درباره ی قرارداد من بپرسید.”

“من هفته ی گذشته چند کلمه درباره ی منچستریونایتد صحبت کردم زیرا تعدادی از خبرنگاران انگلیسی آنجا بودند و من فکر کردم این کمی پرشور به نظر خواهد آمد اگر من به تعدادی از سوالات آنها پاسخ نمی دادم.”

“من چند کلمه ای به آنها گفتم،از آن آنها 60 صفحه ی کامل نوشتند.اما شما در این مورد نمی توانید هیچ کاری انجام دهید.”

زمانی که از او سوال شد که آیا او روز چهارشنبه را از تیم ملی هلند مرخصی خواهد گرفت تا به انگلستان پرواز کند و با منچستریونایتد قرارداد امضا کند، این مربی62 ساله گفت:

“از منچستریونایتد بپرسید.من نمی دانم.”

“حالا فردا مطبوعات جلوی خانه ی من نشسته خواهند بود تا ببینند من چکار می کنم.”

اما ونخال ممکن است به صورت اتفاقی از دهانش پریده باشد که او اکنون سرمربی یونایتد است.

او در کنفرانس خبری گفت:

من به عنوان سرمربیِ…اُه…سرمربی احتمالی آینده ی منچستریونایتد اینجا نیستم.(بلکه به عنوان سرمربی هلند اینجا هستم.)

123

درحالی که کمتر از چهار هفته به جام جهانی باقی مانده است هم باشگاه و هم ونخال باید برای بندهایی از قرارداد با هم ملاقات کنند اما با توجه به علاقه ی باشگاه بهتر است که هرگونه قرادادی هرچه زودتر نهایی شود.

اندی میتن باور دارد که نهایی شدن قرارداد قریب الوقوع است و رایان گیگز گفت که انتطار دارد تا در این هفته اتفاقی نهایی شود بنابراین وقتی ونخال دوست ندارد تا درباره ی باشگاه آینده اش در کنفرانس خبری تیم ملی صحبتی بکند،به نطر می رسد که اتفاقاتی در پشت پرده در جریان است.

[highlight]ونخال ناگهان واژه ی سرمربیِ منچستریونایتد از دهانش پرید اما سریعا اصلاحش کرد و واژه ی سرمربیِ احتمالی آینده ی منچستریونایتد را به کار برد!!! نظر شما چیست؟[/highlight]

۰ Comments