جایگزین مسیر

ونگر:‌رفتار منچستریونایتد با لوییز فن خال نوعی بی احترامی است

by | دی , ۲ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد:

آرسن ونگر سرمربی توپچی های لندن درباره ی رفتار هواداران منچستریونایتد با لوییز فن خال به صحبت پرداخته و این رفتار منچستریونایتد را بی احترامی به این مربی دانسته است

گزارشات بی شماری مبنی بر اخراج این سرمربی از منچستریونایتد در چندروز گذشته منتشر شده است این در حالی است که گزارشات زیادی نیز مبنی بر ادامه ی فعالیت وی در منچستر منتشر شده و هنوز معلوم نیست که چه اتفاقی رخ خواهد دهد.

نزدیک به دو هغته ی گذشته اعلام شده بود که فن خال تا پاین قراردادش یعنی تاپایان سال ۲۰۱۷ در یونایتد بافی خواهد ماند ولی از آن زمان تا به کنون فرم بازی شیاطین سرخ همه چیز را تغییر داده است.

شیاطین سرخ در روز شنبه باید در برابر استوک سیتی بازی کند و هنوز مشخص نیست که آیا فن خال بر روی نیمکت یونایتد حضور خواهد داتش و یا خیر. مربی آرسنال که توانست یونایتد را با نتیجه ی ۳-۰ شکست دهد معتقد است که کارنامه ی لوییز فن خال نشان میدهد که یونایتدی ها باید به این مربی وقت بیشتری بدهند. اخراج مورینیو نیز اوضاع را کمی پیچیده تر کرده است. ونگر در دفاع از همتای منچستری خودش گفت

من دوست ندارم وارد دنیای شایعات شوم. من شخصا به لوییز فن خال احترام زیادی میگذارم و معتقدم که این رفتار با او کمی بی احترامی است. او برای ۳۰ سال در دنیای فوتبال زحمت کشیده و توانسته کاری با کیفیت را نیز نشان دهد. من معتقدم که به اندازه ی کافی درباره ی اخراج مورینیو زده است و من دوست ندارم دیگر چیزی در این باره بگویم. من دوست ندارم که کسی کار خودش را از دست بدهد.

ونگر همچنین درباره ی شایعات پیوستن پپ گواردیولا به لیگ برتر گفت

بله من از حضور او استقبال میکنم. من باور دارم که مربیان نباید خیلی قبل تر از اینکه کاری را انجام دهند آن را اعلام کنند. این میتواند روی تیم کنونی او تاثیر منفی داشته باشد. این حتی میتواند مربیانی که در شرایط خوبی قرارندارند را در فشار بیشتری قراردهد.  من معتقدم که او مربی باکیفیتی است البته بایرن مونیخ قبل از او هم قهرمان میشد و بارسلونا بعد از او هم بسیار خوب بازی میکند. او گرایش مثبتی نسبت به بازی دارد و این میتواند برای تیم و او مفید باشد و من این را بسیار دوست دارم.

۰ Comments