جایگزین مسیر

ونگر برای جذب کلورلی اقدام خواهد کرد

by | خرداد , ۲۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گفته ی بی بی سی مربی کهنه کار آرسنال برای جذب هافبک جوان منچستریونایتد کارش را آغاز کرده است و در نظر دارد تا یک پیشنهاد رسمی را برای کلورلی بعد از جام جهانی ارائه دهد.

بی بی سی معتقثد است تا زمانی که ون خال در شهر منچستر حاضر نشود در صورت هر توافقی هیچ گونه خبر رسمی منتشر نخواهد شد اما یونایتد در این زمان برای جذب اهدافش و بررسی پیشنهادات برای بازیکنانش فعالیت خود را دارد.

تام کلورلی بعد از خداحافظی سرالکس فرگوسن روند نزولی اش سرعت بیشتری را گرفت و در فصل اخیر یکی از بدترین بازیکنان یونایتد بود و نمایش های او شایعات جدایی او را به شدت افزایش داده است.

او هم اکنون 24 سال دارد و ارسن ونگر می خواهد تا او را در تیمش احیا کند و جایگزین ارتتا 35 ساله کند.البته اگر ون خال این اجازه را بدهد.

ون خال که سابقه ی درخشانی در پرورش بازیکنان دارد به نظر می آید با توجه به اینکه کلورلی محصول آکادمی یونایتد است به او برای یک سال دیگر فرصت دهد.

البته بی بی سی مدعی شد اگر یونایتد بتواند اهدافش را در میانه ی میدان به خدمت بگیرد شاید دیگر جایی برای این بازیکن 24 ساله نماند و یونایتد او را بفروشد اما در آن صورت هم بعید است ون خال او را به رقیب مستقیم خود یعنی آرسنال واگذار کند.

به گفته ی بی بی سی ونگر برای این هافبک تا 15 میلیون پوند می پردازد که مبلغ خوبی است و حال باید دید ون خال این رسیک را قبول می کند و علی رغم نمایش های ضعیفش او را به تیم رقیب می دهد.

شما با فروش کلورلی موافقید؟

۰ Comments