جایگزین مسیر

ونگر خواهان نانی است

by | مرداد , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

بعد از برخی اخبار در پرتغال هم اکنون در انگلیس هم اخباری مبنی بر علاقه ی آرسن ونگر سرمربی آرسنال به نانی مطرح شده است و گویا آرسنال قصد ارائه ی پیشنهاد به این بازیکن 27 ساله ی منچستریونایتد را دارد.

رسانه های انگلیسی مدعی شدند ون خال تصمیم به فروش وینگ پرتغالی خود گرفته است و نانی مشتریانی از جمله اث میلان,یوونتوس و آرسنال دارد.

نانی 27 ساله 7 سال است در یونایتد بازی می کند و هم اکنون هیچ نشانی از نانی قبلی ندارد و بسیار افت کرده است و در اولین بازی دوستانه ی یونایتد در امریکا نیز خوب کار نکرد و در صورتی که نتواند رضایت ون خال را جلب کند جایی در یونایتد نخواهد داشت.

میلان حاضر است مبلغ 9 میلیون پوند برای این بازیکن بپردازد که به نظر می آید یونایتد خواهان مبلغ بیشتری می باشد.

باشگاه یووه نیز که اورا را به خدمت گرفته است در صورتی که در انتقال ویدال با یونایتد به مشکل بخورد بعید است بتواند نانی را جذب کند و شانس کمی خواهد داشت مگر اینکه نانی بخشی از قرارداد ویدال باشد.

ون خال شاید برای جذب فرمائلن تن به انتقال نانی بدهد و شاید هم برای ندادن بازیکن به تیم رقیب تصمیم به خرید فرمائلن با پول دهد و فکر معاوضه ی بازیکن را از سر بیرون کند.

نانی تا سال 2019 با یونایتد قرارداد دارد و باید دید ون خال در صورتی که نتواند مشتری خوبی برای او پیدا کند او را نگه نخواد داشت تا شاید بتواند مجددا اوج بگیرد چرا که او تنها 27 سال سن دارد وهنوز جوان است.

۰ Comments