جایگزین مسیر

ون خال:دی ماریا با شرایط جدید منطبق خواهد شد

by | بهمن , ۲۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

ون خال اعتقاد دارد دی ماریا استحقاق حضور در لیگ برتر را دارد و بهترین عملکرد خود را برای منچستریونایتد به نمایش می گذارد.

رکورد دار امضای قرارداد این باشگاه اولین حضور خود را در برابر برنلی در شب چهارشنبه تجربه می کند و با این اوصاف این ششمین ماه حضور او در اولدترافورد است.

اگرچه این آرژانتینی به صورت اجمالی توانایی های بین المللی خود را در برخی از موارد نشان داده است , اما به نظر مدیر در آینده چیزهای بیشتری از او خواهیم دید.

ون خال به MUTV گفت:”دی ماریا دارد با ریتم بازی انگلستان انطباق می گیرد.این یک استاندارد بالا و تفاوت بزرگ با دیگر کشورهاست.او باید این کار را انجام دهد.من معتقد به آن هستم.”

و همچنین دی ماریا , که بیست و هفتمین سال تولدش را شنبه هفته بعد جشن می گیرد , ون خال انتظار دارد سایر اعضای تیم همچون دی ماریا برای رسیدن به بالاترین پتانسیل خود تلاش کنند.

رئیس اصرار دارد:”شما همیشه می توانید بهتر شوید.شما هرگز نمی توانید یک بازی کامل داشته باشید که من یک بار قبلا در کنفرانس مطبوعاتی گفتم.شما دارید بهتر می شوید و همه تیم دارند بهتر می شوند به همین دلیل است که ما در حال تمرین کردن هستیم.”

“من از نتایج راضی هستم اما فکر می کنم ما هنوز می توانیم بهتر از این عمل کنیم .در حال حاضر روند ما نسبت به روز اولمان بهتر شده است.اما ما داریم بهتر می شویم.”

۰ Comments