جایگزین مسیر

ون خال : تیم من به تداوم این روند کمک خواهد کرد

by | بهمن , ۲۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریوناتد در ایران

تیم منچستریونایتد امشب به مصاف برنلی می رود و لوئیس ون خال اعتراف کرد که به توانایی های شماره 10 تیم شین دایچ که پیاپی گلزنی می کند , حسادت می ورزد.

عملکر قابل توجه شراب های قرمز(لقب برنلی) در اولدترافورد پایان خواهد یافت چرا گه بهترین بازیکنشان دین مارنی به دلیل مصدومیت زانو در دیدار گذشته برابر وست برومویچ آلبیون به احتمال زیاد این فصل را از دست خواهد داد.در آغاز بازی ها , شیاطین سرخ با مشکل آسیب دیدگی گرفتار بودند اما حالا وضعیتشان بهتر شده است چرا که تنها بازیکن مصدومشان مایکل کریک است.

پس از اینکه لوئیس ون خال در کل این فصل تنها یک بار تیمش را در بازی برابر تاتنهام بعد از رویارویی با نیوکاسل بدون تغییر به میدان فرستاد , ون خال امیدوار است روند تداوم در انتخاب ترکیب تیمش باعث شود در بین 4 تیم بالای جدول حضور و به دیدار نهایی جام حذفی راه یابند.

ون خال در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خود گفت:”من قادر نیستم همیشه از یک ترکیب استفاده کنم نه به این خاطر که این روش و فلسفه من باشد فقط به این خاطر که بازیکنان مصدوم هستند.اما حال من می توان بیشتر , از یک ترکیب ثابت در همه بازی ها استفاده کنم و با این بازیکنان آنچه را که در ذهن خود داریم انجام دهیم.”

“تا قبل از روز سه شنبه ما در رده چهارم جدول و دور بعدی جام حذفی قرار داریم.”

 

۰ Comments