جایگزین مسیر

ون خال در هر صورت هوملز را می خواهد!

by | خرداد , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

مجله معتبر بیلد المان مدعی شد ون خال اگر مدافعان دیگری را هم جذب کند,از خرید مت هوملز منصرف نخواهد شد.این مجله اعلام کرد ون خال تحت هر شرایط می خواهد مدافع المانی دورتموند را با خود به اولدترافورد ببرد.

با توجه به گزارش ها ون خال برای جذب مارتینز ایندی اقدام کرده است و از طرفی روزنامه های اسپانیایی از امضای قرداد میراندا با یونایتد خبر می دهند ولی به نظر می اید در صورت حقیقت این اخبار ون خال باز هم مشتاق جذب مدافع 25 ساله تیم ملی المان می باشد.

مت هوملز خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی جهان مطرح کرده است و بیش از 200 بازی برای دورتموند در بوندس لیگا انجام داده است و توانسته 28 بار هم برای المان به میدان برود.او در جام جهانی برزیل یکی از اصلی ترین مهره های المان مدعی خواهد بود.

اگر چه ایندی 22ساله اینده ی خوبی را خواهد داشت و او را یاپ استم جدید لقب داده اند اما ون خال خوب می داند او تجربه ی کافی برای بازی در ترکیبب ثابت در اولین فصل را ندارد و به همین دلیل می خواهد حتما هوملز را جذب کند.

متحه بیشترین شانس را برای جذب هوملز داراست ولی دورتموند هیچگونه  فشاری برای فروش او تحمل نمی کند و با او تا 2017 قرارداد دارد.

اما پیشنهاد بالای یونایتد هم به دورتموند و هم به هوملز شاید همه چیز را عوض کن.بیلد اعلام کرد ون خال 5 میلیون پوند به پیشنهاد  قبلی اش اضافه خواهد کرد و می خواهد به ازای هوملز 30 میلیون پوند بپردازد و دستمزدی سه برابر از انچه که در دورتموند می گیرد را به مت هوملز بدهد.

به نظر شما مت هوملز به یونایتد خواهد امد؟

۰ Comments