جایگزین مسیر

ون خال دلگرم از حمایت باشگاه

by | شهریور , ۱۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران

لوئیز ون خال در مصاحبه ای رضایت خود را از شرایط در یونایتد اعلام کرد و برای چندمین بار تاکید کرد که در یونایتد موفق خواهد بود و زمان می خواهد برد.

متن مصاحبه ی ون خال:

“من در بایرن نیز شروع بدی داشتم و از طرف هیئت مدیره و اولی هوینس بازخواست شدم اما در یونایتد آن ها با من هراهی کردند و برایم بازیکنان خوبی جذب کردند و من اعتماد آن ها به خودم را حس می کنم و بحث سر اعتماد به قدرت تاکتیکی من نیست بلکه آن ها به شخصیت من اعتماد دارند و من از این بابت خوشحالم و نکته ی مهمی است.

با این شرایط من تاسفی از پیوستن به یونایتد نخواهم خورد چرا که آن ها بهترین تیم انگلستان هستند و من عاشق این چالش بودم در غیر این صورت می توانستم راهی تاتنهام شوم و فشار کمتری را حس می کردم.

من از نگاه به جدول لیگ نگران می شوم؟(با خنده)

بیخیالش شوید چرا که ما تازه شروع کردیم.مسئله ی اصلی شرایط من است و من هیچگاه هیچ باشگاهی را ناامد نکردم و توانسته امبرایشان مفید باشم و این موضوع به بهترین شکل در یونایتد پیاده خواهد شد.

من می خواهم کارم را در اولدترافورد تمام کنم و نمی خواهم بدونجام اینجا را ترک کنم و مطمئن باشید تنها هدفم شاد کردن هواداران است با کسب عناوین و به این مهم دست خواهیم یافت.

من عاشق اینم که ببینم هواداران و بازیکنان تیمم شاد هستند.

من مطمئنم که موفق خواهم شد و این را ثابت می کنم.البته هر مربی موفقی کمی شانس داشته است و من نی ز امیدوارم این موضوع را داشته باشم و مانند دوران خود در آزاکس خوش شانس باشم.سران آزاکس می خواستند مرا در میانه ی فصل اخراج کنند اما در نهایت من توانستم قهرمان اروپا شوم!!”

۰ Comments