جایگزین مسیر

ون خال: مصدومیت‌ها دست مرا تنگ می‌کند

by | دی , ۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران: لوییس ون خال اعتراف می کند که مصدومیت های بسیار بازیکنان در فصل جاری، دست او را برای چیدن ترکیب دلخواه خود تنگ کرده است و باعث سختی کار شده.

سرمربی شیاطین سرخ در بازی های اخیر در سیستم 3 دفاعه خود از والنسیا و اشلی یانگ در پست هافبک راست و چپ استفاده کرده است، به نظر می رسد که او از کار های تهاجمی این دو بازیکن راضی است اما در دفاع مشکل هایی می بیند. این در حالی است که رافائل و لوک شاو، دفاع های راست و چپ اصلی یونایتد هنوز مصدوم هستند و به آمادگی کامل نرسیده اند.

با وجود این که یانگ و والنسیا نمایش های خوبی داشته اند، به خصوص در دو بازی اخیر برابر استون ویلا و لیورپول؛ ون خال اما معتقد است که حضور رافائل و شاو در پست دفاع راست و چپ بسیار با تاکتیک های او تطبیق بیشتری دارد. سرمربی هلندی شیاطین سرخ طی مصاحبه ای به MUTV گفت:

“نمایش آن ها خوب بوده، اما وینگ ها نمی توانند مانند دفاع های کناری باشند. در حال حاضر به نوعی مجبور هستم که به جای هافبک راست و چپ از وینگر استفاده کنم چون رافائل و شاو غایب هستند. من باید ترکیب دلخواه خود را بچینم اما حالا مجبورم که این ترکیب را انتخاب کنم. برای یک مربی این اصلا موضوع خوبی نیست.”

علاوه بر این ها، پست بازی آنخل دی ماریا نیز در چند روز اخیر یکی از صحبت های داغ رسانه ها بوده است؛ ون خال دراین باره می گوید:

“هنوز در حال پیدا کردن بهترین پست برای او هستیم. این موضوع به ترکیب و چینش تیم بستگی دارد، همیشه باید به دنبال چیدن بهترین ترکیب ممکن باشیم  اما من در حال حاضر نمی توانم این کار را کنم چون مصدومیت‌‌ها دستم را تنگ گرده اند.”

منچستر یونایتد فردا در ورزشگاه اولدترافورد اولین بازی باکسینگ دی را در برابر نیوکاسل یونایتد انجام می دهد.

۰ Comments