جایگزین مسیر

ون خال چگونه از استعداد عدنان اسنفاده می کند؟

by | شهریور , ۱۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران 

عدنان یانوزای را می توان بزرگترین دستاورد فصل قبل یونایتد دانست اگر چه او نیز توانست پیشرفت زیادی کند و در 18 سالگی حضور در رقابت های جام جهانی را تجربه کنند.

با شروع فصل جدید هواداران یونایتد امیدوار بودند تا یک ستاره را در تیم خود داشته باشد اما یک مشکل در برابر این ستاره بود و آن سیستم جدید ون خال به همراه خرید بازیکنی مانند انخل دی ماریا بود.

البته باشگاه هرگز عدنان را مهره ای سوخته فرض نکرده است و با دادن پیراهن شماره ی 11 نشان داد که او را برای بلند مدت در نظر دارند و از طرفی عدنان نیز نشان داده است دوست دارد مسیر صاحب قبلی پیراهن را ادامه دهد.

ون خال با سیستم 3_5_2 یونایتد را آرایش می کند و  این سیستم ون پرسی و ماتا و رونی را در خود جای می دهد و حال با آمدن دی ماریا به نظر می آید جایی برای یانوزای نیست اما ون خال از چنین استعدادی نخواهد گذشت و در هر سه بازی یونایتد در لیگ به زمین رفت و در سه پست مختلف بازی کرد.

عدنان در بازی اول در جناحین بود و در بازی برابر ساندرلند در هافبک میانی به میدان رفت و در بازی برابر بارنلی به عنوان بازیکن شماره 10 به بازی گرفته شد.

به نظر می آید بهترین پست برای این نوجوان در پشت دو مهاجم باشد و از طرفی او نمایش خوبی در جناحین با توجه به تکنیک بالایش داشت.

hi-res-9f2b1fb4841f74e30d3bc9bbcc48820d_crop_exact

حال اگر فرض کنیم یونایتد با سیستم 4_3_3 هم بازی باز هم با وجود خرید فالکائو و دی ماریا و وجود سه بازیکن بزرگ تیم شرایط برای عدنان سخت است اما استعداد عدنان را نمی توان ندید گرفت و او یک زاده ی یونایتد است و اعتماد به نفس بالایی دارد و بعید است او مد نظر ون خال نباشد.

عدنان شباهت زیادی به دی ماریا در هر زمینه ای دارد.سرعت و تکنیک این دو بازیکن عالی است و باید امیدوار بود عدنان از دی ماریا به عنوان یک الگو استفاده کند تا یک رقیب.

البته دی ماریا در میانه ی زمین هم عالی است و می توان به این طریق از وی در میانه ی زمین بازی گرفت و عدنان بازی کند چرا که او نشان داده است تواناای تبدیل شدن به یکی از بهترین ها را دارد و نباید خرید ستارگانی نظیر دی ماریا مانع توسعه و پیشرفت او باشد.

او هم اکنون به آمادگی کامل خود نرسیده است و دیرتر به تیم پیوسته است و باید منتظر بود و دید ون خال چه سرنوشتی را برای این استعداد ناب در نظر دارد و او می تواند باری دیگر بازیکنی تاپ را بسازد.

البته مقایسه این نوجوان با ستارگانی نظیر دی ماریا و یا گیگز به علت پوشیدن پیراهن شماره ی 11 می تواند اثری منفی بر روی وی گذارد و در روند پیشرفت او اختلال به وجود آورد.

با توجه به این سه بازی می توان فهمید عدنان در تفکرات ون خال جا دارد و نباید بعد از خرید دی ماریا و یا فالکائو نگران محو شدن یکی از استعداد های باشگاه باشیم.

۰ Comments