جایگزین مسیر

ون پرسی:گلم به اسپانیا بهترین گل دوران ورزشی ام بود

by | خرداد , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

رابین ون پرسی کاپیتان تیم ملی هلند و مهاجم گلزن منچستریونایتد مدعی شد گل اول او در برابر هلند که با یک ضربه سر استادانه به ثمر رسانده است بهترین گل دوران فوتبالش تا کنون بوده است.

تیم ملی هلند در اولین گام با نتیجه عجیب پنج بر یک اسپانیا ی مدعی و مدافع عنوان قهرمانی را برد و از همیبن ابتدا خود را به عنوان یکی از اماده ترین تیم های حاضر در برزیل معرفی کند.

رابین ون پرسی در این بازی بد شانس بود که نتوانست هت تریک کند و تیرک دروازه مانع هت تریک او شد.او در مورد گل هایی  که به ثمر رساند داد گفت:

“بهتر از این نمی توانستم شروع کنم و اگر کمی خوش شانس بودم هم اکنون با سه گل و یا بیشتر در صدر جدول گلزنان جام بودم.ما در این جام جهانی امده ایم تا مانند 2010 خوب کار کنیم و امیدوارم این بار هم در فینال حاضر باشیم.

من دو گل در این بازی به ثمر رساندم و به نظرم گل اولم با ضربه ی سر بهترین گلی بود که در دوران فوتبالم به ثمر رساندم.

در ان صحنه یک توپ خیلی خوب برای من امد و من متوجه جلو امدن دروازه بان شده بودم و به خوبی بدنم را با توپ هماهنگ کردم و توانستم به بهترین شکل توپ را وارد دروازه کنم.اکنون که گل را دیده ام باید اعتراف کنم بسیار از زدن این چنین گلی لذت برده ام.

در گل دوم هم در صورتی که توپ را دنبال نمی کردم نمی توانستم گل را به ثمر برسانم اما من این کار را کردم و از اشتباه کاسیاس بیشترین استفاده را بردم.”

به نظر شما ون پرسی به همراه هلند جام جهانی خوبی خواهد داشت؟

۰ Comments