جایگزین مسیر

ون پرسی : به مویس زمان بیشتری بدهید

by | دی , ۲۷ , ۱۳۹۲

رابین ون پرسی با حمایت اعلام حمایت خود از دیوید مویس می گوید که این مربی می تواند اوضاع و احوال منچستر یونایتد را دگرگون کند ولی برای اینکه کار خود را انجام دهد به زمان نیاز دارد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – شیاطین سرخ که 11 امتیاز با صدر نشین لیگ یعنی تیم آرسنال فاصله دارند ، در پنج بازی از 12 بازی گذشته ی خود در تمامی رقابت ها متحمل شکست شده اند و برای اولین بار از سال 1991 تا کنون هدف خود را تنها به پایان رساندن لیگ در بین سه تیم بالا نشین جدول قرار داده اند.

.

به هر حال ، ون پرسی که 9 بازی گذشته ی تیم را به دلیل مصدومیت کشاله ی ران از دست داده است معتقد است باشگاه و هواداران در رابطه با دیوید مویس باید صبور باشند.

.

وی در مصاحبه با خبرنگار گاردین گفت :

.

” من فکر میکنم که او مانند همه به زمان نیاز دارد . مخصوصا که وارد چنین باشگاه بزرگی شده است.”

.

“و اگر بخواهیم منصفانه نگاه کنیم ، من فکر نمی کنم که مردم نمی فهمند که باید اندک زمان بیشتری در اختیار وی قرار دهند و من دارم در مورد هواداران و حتی خود ما ( بازیکنان ) صحبت می کنم.”

.

” او این زمان را به دست خواهد آورد و همه متقاعد شده اند که ما خیلی سریع اوضاع را تغییر خواهیم داد. “

.

.

منچستر یونایتد تا به اینجای فصل بیشتر از کل فصل گذشته امتیاز از دست داده است و ون پرسی قبول می کند که سطح عملکرد آنها در حد انتظار دیگران نبوده است.

.

” ما امتیازات زیادی را این فصل از دست دادیم ، از نظر ما امتیازات بسیار زیادی بودند چرا که اگر شما میخواهید برای  به دست آوردن همه ی جام ها تلاش کنید باید بهتر بازی کنید و برد های بیشتری به دست آورید ولی ما هر کاری در توانمان هست انجام می دهیم تا این وضع را تغییر دهیم.”

.

” در این مواقع مربی ، رهبر ما است و او بهترین تلاش خود را می کند و من فکر می کنم که او اوضاع را دگرگون خواهد کرد.”

۰ Comments