جایگزین مسیر

ون پرسی : حدود 10 تیم شانس قهرمانی در اروپا را دارند.

by | اسفند , ۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رابین ون پرسی معتقد است نزدیک به 10 تیم دارای شانس قهرمانی در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا می باشند.

مهاجم هلندی شیاطین سرخ که در آستانه ی سفر به تیم منچستریونایتد به یونان و رویایی با المپیاکوس صحبت می کرد ، فکر می کند که شیاطین سرخ شانس قهرمانی در این جام را دارند.

منچستریونایتد که شرایط خوبی در لیگ برتر ندارد اکنون در رده ی ششم جدول رده بندی قرار دارد و 11 امتیاز تا جمع 4 تیم برتر فاصله دارد و به احتمال زیاد فرصت حضور در مسابقات اروپایی سال آینده را از دست خواهد داد ، مگر آنکه موفق شوند در این تورنمت به قهرمانی برسند.

” اگر شما خوب بازی کنید و خوش شانس باشید ، موقعیت خوبی برای رسیدن به مراحل بالاتر پیدا می کنید.”

” حتی من فکر می کنم که هشت تا 10 تیم شانس قهرمانی در مسابقات امسال را دارند.”

ryangiggsunited_3042195

در حالی که انتظار می روند تیم فوتبال منچستریونایتد در هر  دو مسابقه ی رفت و برگشت المپیاکوس را مغلوب خود سازد ، ولی هافبک کهنه کار این تیم ، رایان گیگز ، تاکید می کند که بازیکنان نباید بیش از حد به خود اطمینان داشته باشند.

” آنجا جو حاکم بر استادیوم خارق العاده خواهد بود .”

” بازی کردن در ورزشگاه هایی با این جَوی همیشه عالی بوده است . ما میدانیم که هواداران المپیاکوس تیم خودشان را به خوبی تشویق خواهند کرد و ما هم شرایط خوبی را برای سفر هوادارانمان مهیا کرده ایم که جو ورزشگاه را فوق العاده خواهند کرد.”

“وقتی که شما به این مرحله از مسابقات می رسید متوجه می شوید که هیچ  بازی آسانی وجود نخواهد داشت.”

تیم های فوتبال منچستریونایتد و المپیاکوس تا کنون 4 بار در برابر یکدیگر قرار گرفته اند که گیگز در هر 4 بازی در ترکیب منچستر یونایتد حضور داشته است و منچستر یونایتد موفق شده است در همه ی این بازی ها پیروز از زمین مسابقه خارج شود.

همه ی آن چهار بازی در فاصله ی بین اکتبر 2001 تا اکتبر 2002 برگزار شده است و اگر گیگز در بازی امروز مقابل المپیاکوس به میدان برود 150 امین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه خواهد کرد.

۰ Comments