جایگزین مسیر

ون گال: رونی می خواهد گل های زیادی به ثمر برساند

by | آبان , ۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-با توجه با شرایط سخت وین رونی در منچستر یونایتد سرمربی هلندی یعنی لوییس ون گال می گوید رونی سخت تلاش می کند که برای تیم مثمر ثمر باشد.

لوییس ون گال معتقد است که عدم گلزنی وین رونی کاپیتان منچستر یونایتد می تواند به تمرکز کردن بیش از حد رونی روی گلزنی دانست.

مربی هلندی گفت:

بازیکنان نیز اسنان می باشند و می خواهند گلزنی کنند اما شاید آنها می خواهند بیش از حد گلزنی کنند و شاید پس از آن این روش صحیح نباشد و انتخاب خوبی به شمار نرود.

شاید او ( رونی ) می خواهد گلهای زیادی به ثمر برساند زیرا شما به عنوان یک بازیکن نمی توانید حدث بزنید بازی چگونه برای شما به پایان خواهد رسید.همچنین می تواند شک به وجود آورد اما من سعی می کنم تاحت تاثیر قرار نگیرم.

اما این کار می تواند سخت باشد و زمان هایی دچار عصبانیت هایی شوید که باید آن را کنترل کنید و بر روی همه چیز مدیریت کنید و این سخت ترین چیز برای مربی است که بازیکن را به آرامش دعوت کند.

زمانی که من در بایرن مونیخ بودم مهاجم تیم ماریو گومز بود و در بازی ها به طور میانگین ۹ بار توپ را لمس می کرد و در بالاترین ۱۴ بار بود اما او در هر بازی گلزنی می کرد.

من فکر نمی کنم مهاجمان ما کمتر توپ را لمس کنند این که چطور توپ به او خواهد رسید , چگونه تصمیم خواهد گرفت , چگونه او می تواند در سریع ترین زمان ممکن تصمیم گیری کند این ها مهم می باشد.

۰ Comments